מוסדות, ארגונים, וגופים ממשלתיים, בדרך כלל משתמשים בפלטפורמות אינטרנטיות על מנת לפרסם מידע ולשמור על קשר עם אוכלוסיות רלוונטיות. לא פעם, המשמעות של קידום אתר אינטרנט למוסדות כאלה, היא פחות עניין של הגדלת אחוזי המרה, ויותר רלוונטית דווקא בתחום של הגדלת חשיפה, מוניטין, וזמינות. דווקא בתחום של קידום אתרים למוסדות וממשל, חשוב לבחור צוות מקצועי שידאג לקידום האתר ולנוכחות מקצועית וידידותית בפלטפורמות המקוונות בשם המוסד או הגוף – בעיקר על מנת לדאוג לנוכחות שוטפת ולאפשר לכם להתרכז במה שאתם עושים הכי טוב. הכל על קידום אתרים עבור מוסדות וממשל – במאמר שלפניכם.

ראשית חוכמה – מה אנשים מחפשים?

קידום אתרים הינו עיסוק ממוקד מאוד, אשר עוסק בניהול נכסים דיגיטליים באופן מיטבי, למה שהגולשים מחפשים. השלב הראשון בבניית אסטרטגיה של קידום האתרים שלכם, יעסוק בקביעת הנושאים, התחומים, ביטויי המפתח, ושאילתות החיפוש שבהן נרצה שהאתר יעלה במקום ריאלי בתוצאות החיפוש. בחינה מדוקדקת של התנהגות גולשים ופילוח קהלי יעד, יעלו רשימה של ביטויים רבים, אותם נארגן לפי סדר עדיפות. ביטויים אלה יהיו נר לרגלינו בכל תהליך הקידום והנוכחות של המוסד.

מה אנשים חושבים עליכם?

יותר ויותר אנחנו רואים לאורך השנים, כי הנוכחות באינטרנט היא משמעותית להשפעה על דעת הקהל בתחום של קידום אתרי מוסדות וממשל. ישנם שני פרמטרים משמעותיים המשפיעים על דעת הקהל לאחר שכבר הגיעו לפלטפורמות של המוסד ברשת – האחד הוא איכות הפלטפורמות המקוונות שלכם (חווית המשתמש, זמינות המידע, נוחות השימוש, החלוקה הפנימית, הרושם הויזואלי שהאתרים שלכם מותירים, מקצועיות וחדשנות, וכן הלאה); והשני הוא הזמינות שלכם (או של מי מטעמכם) ליצירת קשר עם גולשים.

SEO קידום אתרים ושיווק באינטרנט

לכן, חלק משמעותי מתהליך קידום האתרים שלכם הוא בחינה מעמיקה של כל הפלטפורמות הדיגיטליות שלכם (אתר או אתרי האינטרנט שלכם, דף הפייסבוק המקצועי, נוכחות ברשתות חברתיות נוספות, וכדומה) והמלצות לשיפור במידת הצורך. מעבר לזה, לא פעם צוות הקידום של אתרי ממשל ומוסדות, כולל גם נוכחות אינטרנטית וזמינות למענה או הפניית שאילתות שמגיעות מהרשת לאנשי המקצוע המתאימים מטעם המוסד או הארגון – על מנת לשמור על רמת זמינות מתאימה לציפיות.

נוכחות ברשת – בנושאים שיוצרים תנועה

לאחר שבחנו מה אנשים מחפשים, ובדקנו שהפלטפורמות המקוונות שלכם מקצועיות מספיק ועונות על דרישות הסף לתחילת תהליך של קידום האתר שלכם – התהליך השוטף יהיה תהליך של העשרת האתר, הרחבה והעמקה שלו בתחומים שהם רלוונטיים עבור קהל  היעד שלכם. באופן קבוע ושוטף, יש לדאוג לעדכונים באתר, תוספות של תכנים שהן מעניינים מחד ומקצועיים מאידך, ולמעורבות גבוהה של עוקבים בפלטפורמות אינטרנטיות מתאימות. כל מאמר שיפורסם בשם הארגון או המוסד יהיה מאמר מקצועי, שיהיה בו ערך רב לגולש ויענה על שאלות שאנחנו יודעים שהן רלוונטיות בתחום העיסוק של הארגון. המאמרים ייכתבו על פי דרישות מנועי החיפוש וביחד עם זאת, יהיו מעניינים לקריאה וישרתו את תהליך הבנייה ו/או השמירה על המוניטין של המוסד ברשת.

שיתופי פעולה – חשוב בחיים כמו גם בקידום אתרי מוסדות וממשל ברשת

אם יש אפיק שיווקי / אינפורמטיבי / מקצועי ברשת שקשה לוותר עליו – הרי הוא אפיק שיתופי הפעולה. שיתופי פעולה ברשת הם פרסום תכנים שלכם באתרים מקצועיים בתחומים המשיקים לשלכם ונוכחות אינטרנטית לא רק בפלטפורמות שלכם אלא בפלטפורמות משלימות בנוסף – אתרי אינטרנט מקצועיים או אינפורמטיביים שיפרסמו תכנים מקצועיים שייכתבו בשמכם ויעשירו את קהל הגולשים שלהם בידע מקצועי, רלוונטי, ובעל ערך. שיתופי פעולה איכותיים מתבצעים עם אתרים שגם הם בעלי מוניטין מקצועי וקהל גולשים נרחב ורלוונטי עבורכם, וצוות קידום האתרים שלכם יעסוק לאורך כל תקופת הקידום גם באיתור ומימוש שיתופי פעולה כאלה.

אתם צריכים צוות מקצועי, שיטפל בקידום האתרים ובמוניטין המקוון שלכם

צוות מקדמי אתרים מקצועי, אשר יוכל לטפל בקידום ותחזוקה של אתרי האינטרנט של המוסד, הארגון או הגוף הממשלתי, תוך שהוא שומר על מקצועיות הן בפן  התחזוקתי של הפלטפורמות והן בפן התכני של מהות המקטעים שמתפרסמים בשמכם בכל אתר, יסייע לכם לנכס את הנוכחות הדיגיטלית שלכם, להגדלת חשיפה, שמירה על מוניטין מקצועי ומערכת יחסית ידידותית עם לקוחות, גולשים ומתעניינים. צוות המקדמים המקצועי של A2Z ישמח לעמוד לרשותכם, לבנות אסטרטגיית קידום, מוניטין, ונוכחות, ולפעול ביחד איתכם על מנת להשיג מטרות שיווקיות דרך אתרי האינטרנט והנוכחות הדיגיטלית של המוסד, הארגון או הגוף הממשלתי.

רוצים לשמוע עוד? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!