בעלי עסקים לעיתים לא מנצלים מספיק את השימוש בקבצי וידאו באינטרנט, ובכך למעשה מפספסים נתח שוק גדול של לקוחות פוטנציאליים. שיבוץ סרטוני וידאו ברחבי האינטרנט מעלה משמעותית את מספר החשיפות  ואת המיקום של המותג במנוע החיפוש של גוגל ובמנועים נוספים.

סוג התוכן

שילוב של סרטוני וידאו בנכסים האינטרנטיים של החברה יכול להיות מסוגים שונים: החל מסרטוני אנימציה מקוריים, דרך צילומי תדמית רשמיים ועד לסרטוני ביתיים. בנוסף, ניתן לשלב בלוג וידאו או כל סוג אחר של וידאו שיתאים לאופי המותג.

מאחורי הקלעים
חברות שמעלות סרטוני וידאו ליו טיוב ולפלטפורמות נוספות זוכות לחשיפות רבות ולמיקומים גבוהים יותר במנוע החיפוש של גוגל, ובמנועי חיפוש נוספים כדוגמת בינג. כדאי לזכור שאתר יו טיוב מוגדר למעשה כמנוע החיפוש השני בגודלו בעולם לאחר גוגל וזאת הודות לעסקת הענק של שנת 2006 במהלכה רכשה גוגל את יו טיוב. בהתאם לשיתוף הפעולה בין השתיים, מנוע החיפוש של גוגל נותן עדיפות רבה לתוצאות מתוך יו טיוב.

יתרונות בולטים בשיווק בוידאו

  • קידום בתוצאות החיפוש – SEO – גוגל שומר ליוטיוב סלוט בין תוצאות החיפוש הראשונות בעמוד הראשון
  • כלי ליצירת דטה בייס – ניתן “לצבוע” כל מי שנכנס לערוץ היוטיוב שלנו לצפות בסרטון, ובהמשך לחשוף בפי גולשים אלו באנרים ומסרים מאתנו כשהם ממשיכים לגלוש ברשת – רימרקטינג
  • יצירת נדלן פרסומי – ניתן להציג פרסומות והפניות שונות על הסרטים
  • שהייה ממושכת יותר של המשתמש בעמוד – סרטון וידאו ישאיר זמן רב יותר את הגולש ובכך יגדיל את ההכנסות
  • תדמית חיובית וחדשנית של החברה – חלק גדול מהחברות הגדולות במשק, במיוחד כאלה שפונות לצעירים, יודעות שהדרך לליבו של הצרכן עוברת דרך יצירתיות וחדשנות.
  • אפשרות להעביר מסר או סיפור שלם בכמה שניות – סרטון אחד שווה כאלף מילים. באמצעות סרטון קצר אפשר להעביר מסר או סיפור שבצורה אחרת לא היו עוברים, או שהיו זוכים להתעלמות.

נראה כי בשנת 2016 השיווק בוידאו רק ילך ויגדל בהתמדה, וכדי לא להישאר מאחור, כדאי גם לכם להתחיל לעשות שימוש בווידאו בחברתכם.

רוצים לשמוע עוד? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!