השיווק באינטרנט הוא תחום חדש כשם שהאינטרנט הוא חדש, ובהתאם, גם הספרות המקצועית בנושא ואפשרויות המחקר – מוגבלות למדי. ספר זה, המבוסס על מחקר, אך בעיקר על שנים של ניסיון, מביא בפני הקורא בצורה מעמיקה את האפיקים השונים המרכיבים את תמהיל השיווק הנכון באינטרנט.

כתיבת ספר על שיווק באינטרנט אינה משימה קלה. רוב הספרים הקיימים בנושא מספקים בדרך כלל סקירה כללית על השיווק הנכון, אך אינם מעניקים לגולש כלים מעשיים דיים כדי להתחיל בשיווק מעשי. מובא כאן חומר תיאורטי רב על השיווק באינטרנט, אך החלקים החשובים ביותר הם אלו העוסקים בשיווק הלכה למעשה והמספקים הסברים מפורטים וכלים הדרושים כדי להתחיל ולשווק באינטרנט.

כבר בשנת 2006, חברת A-2-Z שיווק בינלאומי באינטרנט בשיתוף עם המכון הישראלי לייצוא ולשיתוף פעולה בין-לאומי הוציאו לאור לאור ספר חיוני זה, הרואה באינטרנט פלטפורמה מרכזית לשיווק מקומי ובינלאומי ומהווה ספר חובה גם לאנשי מקצוע העוסקים בשיווק ברשת.

תוכן עניינים:

שיווק נכון באינטרנט- הספר