אם יש לכם אתר אינטרנט מקצועי, מעוצב, נעים לעין ומזמין ללקוחות – זה נהדר. עם זאת, חשוב לדעת, שלא תמיד מספיק להקים אתר אינטרנט איכותי – במיוחד בתחומי עיסוק תחרותיים – חשוב לתחזק ולקדם את הנכס האינטרנטי שלכם, כדי להגיע לקהל לקוחות פוטנציאליים גדול יותר.

קידום אתרים אורגני בגוגל הוא הדרך להפוך את האתר שלכם מתאים יותר, גם לגולשים וגם למנועי חיפוש, וכך להגדיל משמעותית את כמות הגולשים המגיעים לאתרכם. קידום מקצועי יגדיל משמעותית את אחוזי ההמרה מאתרכם – השורה התחתונה בדוחות הרווח שלכם.

הכל על קידום אורגאני, ולמה חשוב לבחור בחברה מנוסה לקידום האתר שלכם בתל אביב – במאמר שלפניכם.

מהו קידום אתרים, ולמה זה חשוב עבורכם?

ארגונים רבים המודעים לחשיבות של הקמת אתר אינטרנט מקצועי, ממותג, מעוצב, נעים וידידותי, משקיעים בפיתוח אתר אינטרנט נגיש ומזמין. מה שאנחנו לא תמיד מודעים לו, הוא שלאחר עליית האתר לאוויר – מה שייקבע את יעילות האתר האינטרנט כערוץ שיווקי, הוא תחזוקתו ותפוצתו ברשת.

איך עושים זאת? קידום אתרים, כמובן. קידום אתרים עוסק בדרכים שונות למיקום אתר האינטרנט העסקי שלכם בעמוד הראשון של בגוגל. מיקום בתוצאות החיפוש של גוגל יגדיל את פוטנציאל החשיפה לגולשים רבים יותר, ובכך, יגדיל משמעותית את כמות הפניות מן האתר, ואף יתרום למיתוג החברה ברשת.

קידום אתרים במנועי חיפוש (בראשם, כמובן, גוגל) עוסק בשדרוג האתר: הוספת תכנים, שמירה על רלוונטיות והיקף התכנים המוגשים באתר, שיווק האתר ברחבי הרשת (בעיקר דרך יצירת קשרים עם אתרים חזקים בתחום, וקישורים מאותם אתרים אל עמודים רלוונטיים באתר שלכם), כל זאת תוך הוספת תכנים איכותיים הקשורים למילות המפתח שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם מחפשים.

התוצאה: אתר אינטרנט איכותי, מלא תוכן, מקושר, מעניין, שנמצא במיקומים גבוהים בתוצאות החיפוש במילות המפתח הרלוונטיות ומעל הכל: מספק ומנגיש תוכן רב ערך ללקוחות בתחומי הפעילות של העסק.

קידום אתרים בתל אביב – המבחר גדול, בחרו חברה מנוסה

חשוב להבין כי מלאכת קידום האתרים הינה מלאכה הנדרשת להמון ידע. ככל שהעסק שלכם פועל בתחום תחרותי יותר, כך נדרש יותר ניסיון אשר ישרת בבחירת אסטרטגיית קידום שתאפשר לאתר האינטרנט שלכם לעקוף את המתחרים – לא רק במיקומים בתוצאות הקידום, אלא גם בחוויית הגולש הנכנס לאתר. זו אחת הסיבות העיקריות, בשלן מומלץ להעדיף חברת קידום מנוסה, בעלת וותק ותיק לקוחות עשיר, אשר תציע לרתום את ניסיונה, תדע לנתב את אתר האינטרנט לתוצאות אופטימליות באמצעות אסטרטגיית קידום יעילה, ותציע תוצאות מהירות ומשמעותיות יותר.

קידום אתרים בתל אביב? כנראה שמרכז העסקים של ישראל הוא רשת האינטרנט, עם עשרות מיליונים של חיפושים בעברית המבוצעים בכל יום בגוגל. בכל יום, מבצע הגולש הממוצע בין 20 ל-200 חיפושים בגוגל. אתם בוודאי רוצים שהעסק שלכם יימצא באותם חיפושים במילות חיפוש רלוונטיות, כמו כל בעל עסק אחר. הבחירה בחברה לקידום אתרים בתל אביב, מאפשרת לכם "לקפוץ לביקור" בין אם אתם ממוקמים בעיר או מגיעים לפגישות עסקים בה, על מנת לשמור את היד על הדופק בתהליך הקידום של אתר האינטרנט שלכם. בנוסף, קרבת המקום של חברת הקידום שלכם לחברות סטארט-אפ וארגונים קטנים כגדולים במרכז העסקים של ישראל, יסייעו באיתור שיתופי פעולה יעילים עבור קידום האתר שלכם.

עתיד הקידום האורגני – מה מחכה בהמשך הדרך?

מנוע החיפוש גוגל הוא מנוע חיפוש המתחדש באופן תדיר, וחברות מקצועיות לקידום אתרים לומדות את העדכונים של גוגל, נושמות ומשתנות ביחד איתו. ניראה, כי עולם הקידום האורגני מתמקצע, שם דגש על איכות (ולא על כמות), ומלמד חברות מנוסות לקידום ושיווק ברשת כיצד להפוך אתר מעניין, רלוונטי, אטרקטיבי, ושיווקי ללקוחות פוטנציאליים. קידום אורגני נכון לפי הנחיות גוגל הוא השקעה שמממנת את עצמה.

חברת A-2-Z הינה חברה מקצועית ורבת ניסיון, המתמחה בקידום אתרים, שיווק ברשת ושירותי שיווק דיגיטליים מזה מעל עשור. צוותי שיווק וקידום מקצועיים מנהלים חשבונות קידום רבים של עסקים קטנים כגדולים – ואנו מתגאים בשירות אישי, ממוקד, ומדוייק על פי צרכי העסק וציפיות בעליו, לכל אתר תחת טיפולנו.

אנו מזמינים גם אתכם, לפנות אלינו לקבלת תובנות לגבי אתרכם, ולהתחיל בתהליך הקידום אשר יביא גם את אתר האינטרנט שלכם אל העמוד הראשון בתוצאות החיפוש בגוגל, ובכך תסייע להפוך את אתרכם לערוץ שיווק יעיל, אשר ההשקעה בקידומו היא רווחית ומשתלמת.

רוצים לשמוע עוד? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!