מלודי דגן, מנהלת תחום SEO: 

"אחרי 20 שנות ליווי וקידום לחברות והארגונים הגדולים במשק, אנחנו יכולים לומר בוודאות שלמעלה מ- 87% מהם לא מודעים בכלל לכך שאפשר לייצר תנועה איכותית יותר מתקציבי השיווק שלהם.
כדי לעשות זאת נדרשת בניית נוכחות חזקה ברשת ו- SEO חכם שתואם לדרישות העדכניות של גוגל"

תוכנית SEO בהתאם לגוגל D
בזירה העסקית של היום, ההבטחה להיות "מקום בראשון בגוגל" בעזרת SEO אינה מספיקה, ונדרשים הקמה ופיתוח עקביים של הנכסים הדיגיטליים של הארגון ויצירת זהות של מותג.
בראיון הנוכחי עם מלודי דגן, מנהלת תחום SEO ב A-2-Z נגישות ושיווק באינטרנט, תוכלו לקבל את העדכונים החמים בתחום ולהבין מה החברה או הארגון שלכם צריכים לעשות ע"מ להפיק תנועה גדולה ואיכותית יותר מתקציב השיווק הנוכחי ואיך להביא יותר לקוחות קצה משלמים (ומרוצים).

מה חברות וארגונים חייבים לדעת היום על קידום אורגני?


אם פעם כל הנוכחות של העסק היתה מסתכמת בתוצאות האורגניות או הממומנות בגוגל, היום "הנדל"ן של התוצאות" מורכב מפלחים שמציגים פלטפורמות נוספות כמו יוטיוב, רשתות חברתיות, גוגל עסקים, תמונות, גוגל שופינג שמופיעה כקרוסלה ועוד. המשמעות היא שחברה שרוצה לבנות נוכחות של מותג חייבת לקדם ולהתבלט בכל הנכסים הללו במקביל. זה משמעותי מאוד גם מצד הדרישות העדכניות של גוגל וגם מצד הלקוח הפוטנציאלי, שחווה את העסק כמותג.

אנחנו יודעים שיש הרבה אפיקים בשיווק. מדוע דווקא להתמקד באורגני?


הסטטיסטיקות כיום מציגות כי התנועה האורגנית היא התנועה האיכותית והממירה ביותר, בכל אתר בריא. בהיבט שיווקי, ה- ROI באפיק האורגני הוא גבוה וזו באמת הסיבה שרוב החברות מקדישות חלק נכבד בעוגת השיווק לקידום אורגני.

יחד עם זאת, מעטים הם העסקים שמעודכנים בכל הדרישות והשינויים שגוגל החדירו בשנים האחרונות (דוגמת שיטת האינדוקס החדשה "מובייל פירסט") ומעטים יותר הם אלו אשר בפועל מבצעים את ההתאמות הנדרשות בנכסים האינטרנטיים השונים שלהם.

לא פעם ולא פעמיים שמענו מלקוחות כי תקציבי ענק שהזרימו לטובת שיווק אורגני לא באמת הביאו לתוצאות שהבטיחו להם. הרבה פעמים זו בדיוק הסיבה. מאות מחקרי שוק שביצענו עבור הלקוחות שאנו מלווים ב-20 השנים האחרונות, ובמיוחד לקוחות גדולים מתעשיות משגשגות, הראו כי ללא יוצא מן הכלל – שחקנים חדשים נכנסים למגרש ללא הרף ושיטות השיווק, המיתוג וההגעה אל לקוח הקצה משתנות ומתעדכנות, ולכן – עסק שרוצה להתבלט אל מול התחרות ולקנות קהל צרכנים נאמן ונלהב, חייב להתבלט.

באיזה אופן עובד תהליך הקידום האורגני אצלכם ומה ניתן לצפות מתהליך כזה?


לפני הכל, אנחנו שותפים לדרך. ניתן ללקוח את כל תשומת הלב הנדרשת ונהיה איתו יחד בהחלטות החשובות. מערכות היחסים הן קודם עבורנו ועל כך יעידו לקוחות שנהנים משירותינו למעלה מ 15 שנים ברצף.

מבחינה מקצועית, אנו נמצאים בחזית הידע מול גוגל ותמיד עם אצבע על הדופק כדי להתעדכן מה באמת עובד עכשיו בתחום הקידום האורגני, במיוחד עבור לקוחות גדולים וארגונים. יש לנו צוות SEO מבריק שעובד קשה כדי להשיג את היעדים אותם הצבנו עבור הלקוח.
חשוב לדעת כי קידום אורגני, במיוחד היום, כולל המון נתונים, תהליכים ומושגים.

ב A-2-Z נגישות ושיווק באינטרנט אנחנו שומרים על פשטות עבור הלקוח ומנגישים את המידע ב'דשבורד ניהול' אליו הוא יכול להתחבר מכל מקום ובכל זמן. הנתונים יופיעו בצורה פשוטה וברורה גם עבור מי שאינו בקיא בנבכי העולם האורגני, כך שקל לעקוב אחר הקידום בפועל, לצפות ביעדים אותם הצבנו ולראות את התוצאות מתקבלות בזמן אמת.

מעוניינים שנבדוק כמה איכותי ואפקטיבי השיווק שלכם?


חברת A-2-Z נגישות ושיווק באינטרנט מזמינה אתכם לפגישת היכרות אסטרטגית, ללא עלות. בפגישה נכיר את מערך השיווק הנוכחי שלכם, נייעץ כיצד להפיק ממנו יותר ונבנה יחד תוכנית פעולה ראשונית להגדלת התנועה וההכנסות לחציון הראשון של 2022.

רוצים לשמוע עוד? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!