• יש לבנות תכנית שיווק מלאה לפרסום באינטרנט, ולא לפעול בצורה אימפולסיבית המבוססת על ידע חלקי בלבד.
  • מומלץ לבצע פיילוטים פרסומיים לפני בחירה באפיקי הפרסום המתאימים לכם.
  • חשוב לבצע מדידה מדויקת של תוצאות הפרסום – ROI.
  • מועדון הלקוחות הוא אחד מנכסיו היקרים ביותר של העסק, יש לטפחו ולדעת איך לנצלו.
  • האינטרנט הוא מדיה דינאמית, גם הפרסום בו צריך להיות כזה.
  • קל מאוד “להיאבד” באינטרנט, לכן השיווק צריך להיות ממוקד ומפוקס.
  • כדאי מאוד לשלב שיווק Offline כתמיכה לשיווק Online.