כך הקבלנים לומדים להצליח לשווק נדלן בדיגיטל


קבלן, אם הגעת לכתבה הזו סימן שאתה מקצוען אמיתי שרוצה להכיר כול נדבך בתחום שלו. בהתחלה למדת איך לבנות פרויקטים עם דירות בסטנדרט גבוה, ליצור שכונות חדשות למשפחות. הכרת כול סנטימטר בפרויקט מהתשתית ועד לגימור הסופי. כעת, אתה רוצה להגיע לאותה רמת מאסטר גם בשיווק של המותג שבנית בשתי ידייך.
שיווק נדלן באינטרנט
רבים מגלים את החוק של 20-80. 80% מההכנסות מגיעות מהפעולות שמבצעים 20% מהזמן. יש כאלה שממשיכים ומוסיפים ששיווק הוא הסוד שבונה 80% מהמותגים המצליחים. עסק שאינו מצליח למצוא את האסטרטגיה הנכונה, או את הכלים המתאימים ויודע כיצד לפגוע כמו חץ בקהל היעד, לא יוכל לייצר פעילות אינטנסיבית. כמות גדולה של קונים פוטנציאליים, שתאפשר לשווק בהצלחה פרויקט אחר פרויקט ולהמשיך במומנטום הזה לאורך זמן.

זה הזמן לשחק במגרש של הגדולים


אם עד עכשיו תהית מדוע יש קבלנים שמסוגלים למשוך אלפי לקוחות בחודש, בעוד אחרים נלחמים להשיג כמה עשרות, תופתע לדעת כי לא מדובר במזל, כסף או כישרון מיוחד. לקבלנים הגדולים יש גישה ל"שרביט הקסמים" של האינטרנט, באמצעות חברות דיגיטל מובילות שעושות עבורם את כל העבודה.

החברות הללו בונות את אסטרטגיית התוכן שלהם, מנסחות כול מודעה בפרסום ברשתות החברתיות, בגוגל ובמקומונים מובילים, ויודעים לנתח את השוק בחדות ובדיוק מקסימלי, כך שכול מסר מהדהד בעוצמה רבה יותר.

חשוב על כך: אם פונים רק ללקוחות שיש להם את ההון לקנות נכס כרגע, משפחות שקיבלו אישור למשכנתה ומשקיעי נדל"ן מנוסים, האם הדבר יכול להגדיל את הסיכוי שלקוחות פוטנציאליים אלה ירכשו נכס? כמובן. לעומת זאת כאשר "יורים לכל הכיוונים" ומבזבזים את תקציב הפרסום באופן כאוטי לאפיקים שונים, עשויים לבזבז הון עתק ולא לראות תוצאות.

חברות מקצועיות בתחום הדיגיטלי שמלוות קבלן נדל"ן יכולות להזניק אותו לגבהים עצומים כבר בתוך שנה אחת. גם בתוך משבר גלובלי ובתנאי אי־ודאות כמו שרואים כיום. הסיבה לכך היא שתמיד יהיו קונים לנכסים, וצריך לדעת כיצד למצוא אותם. אחר כך ניתן לפנות אליהם באמצעות פרסום ממוקד, לבדל את הפרויקטים שלך מאחרים וליצור מסע לקוח שלם עד שהלקוח מגיע לדירה לדוגמה ורוכש. תופתע לגלות שיש קבלנים שמוכרים את כל הפרויקט עוד לפני שהניחו את היסודות, רק על בסיס הדמיה מתאימה של הנכסים ושימוש בטכניקות שיווק מתקדמות.


עולם הדיגיטל הוא אוקיינוס עצום – יש להכירו כדי לשחות בו


אם כל המושגים שהכרת עד היום בעולם הדיגיטל הם רק פרסום ממומן PPC בגוגל ורשתות חברתיות, יש עוד הרבה מה ללמוד ולהכיר. ידע הוא כוח עצום בתחום הפרסום, וחברות שצברו את הידע הזה לאורך השנים באמצעות ניסוי וטעייה מסוגלות להשתמש בעוצמה של האינטרנט כבחרב מושחזת. ללא אופטימיזציה מתאימה של קמפיינים, ויכולת לזהות איזו אסטרטגיה מתאימה לכול קבלן נדל"ן לא ניתן ליצור קמפיין רווחי באמת. לעומת זאת, כאשר מתחברים לחברה השוחה באוקיינוס העצום של הדיגיטל, ויוצרת קמפיינים חדשים סביב השעון, אפשר להתחיל לשנות מקצה לקצה את כמות ואיכות הלידים המתקשרים לכול פרויקט שאתה בונה.

זוהי לא השקעה רק לטווח הקצר. בתחום הנדל"ן מדובר בקשרים שיכולים להימשך לאורך זמן, ואם הגעת למשקיע נדל"ן באמצעות פרסום ממוקד תוכל להמשיך ולמכור לו נכסים גם בפרויקטים עתידיים.

זה הזמן להכיר את Z-2-A


חברת Z-2-A מתמחה מזה 20 שנים בתחום שיווק נכסי נדל"ן בדיגיטל עבור קבלנים ומותגים מובילים אחרים בתחום הבנייה. החברה מספקת שירות של 360 מעלות החל מבניית אסטרטגיית הפרסום, דרך פילוח קהלי היעד ועד ליצירת מערך הפרסום הממוקד.

כל הכלים עומדים לרשותנו בתהליך זה: ממשקים ליצירה של דפי נחיתה במהירות הבזק, תוכנות לניתוח קמפיינים מקוונים ואוטומציה שהופכת את כול תהליך הפרסום והתיאום עם לקוחות פוטנציאליים לתהליך סיסטמי פשוט. ממש כמו להפעיל טייס אוטומטי שממשיך לשווק אותך לאורך כול שעות היום והלילה, גם כאשר אתה ישן.

לסיכום, אם אתה קבלן נדל"ן שחושב כיצד למשוך כמות גדולה יותר של לקוחות לעסק, באמצעות מינוף של יכולות הפרסום והחשיפה ברשת, תוכל ליצור עימנו קשר ולגלות איך עובד הפתרון של 360 מעלות לבניית המותג שלך. בתוך זמן קצר תוכל לשווק כמות גדולה יותר של נכסים ולזהות הזדמנויות עסקיות שהמתחרים מפספסים. למידע נוסף לחצו כאן

רוצים לשמוע עוד? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!