ככל שהשנים חולפות, הנוכחות באינטרנט הופכת להיות ערוץ שיווקי משמעותי, הכרחי, ונדרש. עסקים של איש אחד כמו גם חברות הענק בארץ ובעולם, מקפידים על שיווק ברשת, הכולל נוכחות יום יומית בערוצי השיווק אונליין, שמירה על קשר עם לקוחות ולקוחות פוטנציאליים, התחדשות ופרסום מידע מקצועי בעל ערך לגולש בצורות שונות. דווקא אצל חברות גדולות, המודעות לשיווק מקצועי, ממוקד, ומושקע בערוצי השיווק המסורתיים, זוכה בדרך כלל לטיפול חסר פשרות. אבל מה קורה עם קידום האתרים שלכם? ואיך בכלל כדאי לגשת לעניין? על קידום אתרים לחברות גדולות – במאמר שלפניכם.
ראשית חוכמה, חשוב להבין – האם הנוכחות שלכם באינטרנט, האם האתרים, החשבונות ברשתות החברתיות, סרטוני הוידאו והחומרים השיווקיים שאתם מפרסמים – מעבירים את הרושם הנכון עבור לקוחות פוטנציאליים אשר מגיעים אליכם?
הנה כמה נקודות לנוכחות אינטרנטית, שחשוב לתת עליהן את הדעת:
אז, יש לכם אתר אינטרנט מקצועי, נגיש ומזמין. דף הפייסבוק שלכם הוקם והוא כבר פעיל. כעת, לאחר שהתשתית הוקמה, נתקדם לשלב הבא – יצירת עניין, כניסות, מעורבות, יצירת קשר עם בית העסק, והזרמה של פעילות דרך ערוצי השיווק באינטרנט.
איך עושים את זה? פועלים במקביל בכל ערוצי הרשת שבהם החברה נוכחת. הנה כמה נושאים שהקידום שלכם באינטרנט אינו שלם בלעדיו:
חברות גדולות יודעות שהאצלת סמכויות היא אחת מהדרכים המובילות לשמור על מיקוד בתחום העיסוק, לשמור על מומחיות העובדים ללא ביזור, ולרכז את האנרגיות לתחום המקצועי שלהן. הבחירה במיקור משנה של מקצועני קידום אתרים היא נכונה במיוחד, כי דווקא כאן התקשורת והנוכחות אינה תלויה במיקום גיאוגרפי. לכן, ניתן להתקשר עם חברות קידום אתרים ולתכנן אסטרטגיית קידום וניהול מוניטין ברשת, מבלי לדאוג לתלושי שכר, מקום במשרד, הוצאות נלוות וכדומה. חשוב לבחון את יכולת צוות הקידום שלכם לא רק בקידום האתרים עצמו, אלא גם בהקשר של כתיבת תכנים רהוטה, מקצועית, ונכונה לקריאה שתעניין את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם ביחד עם קידום האתר ה"טכני", ותגרום לעליה בכמות הפונים מהאתר לצוות שירות הלקוחות והמכירות שלכם.