בגוגל אנליטיקס (Google Analytics) הוציאו דו"ח חדש ומעניין שהיה בגרסת בטא בשם "חוקר המשתמשים" (User Explorer), וגם את "דו"ח המשתמש". הדו"ח מציג את פעילותו של הגולש על ציר הזמן, תמונת פרופיל שלו ועובדות חשובות נוספות כמו תאריך הרכישה, ערוץ הרכישה, סוג המכשיר ומאפיינים מותאמים אישית.

תמונת מסך גוגל אנליטיקס

תצוגת דו"ח זה דומה מאוד לתצוגת ציר הזמן שרבים מצפים למצוא בפלטפורמת אוטומציית שיווק כמו Hubspot, Pardot או Marketo, או בכלי ניתוח פעילות לקוחות כמו Kissmetrics או Mixpanel.

ברירת המחדל של הדו"ח היא תצוגת מספרי הזיהוי של הלקוחות המובילים, שדירוגם נקבע לפי מספר ההפעלות (Sessions) בפרק הזמן הנבחר, יחד עם סט של מדדים חשובים כמו משך הזמן הממוצע להפעלה (Session), מספר העסקאות ויחס ההמרה הרצוי.

תמונת הפרופיל הגנרית בדו"ח מרמזת על כך שגוגל אנליטיקס עשוי להתמזג עם מערכות נוספות בכדי להוסיף נתונים לפרופיל המשתמש, אך רק בהמשך נוכל לדעת אם אכן כך יהיה.

תמונת מסך גוגל אנליטיקס

קל לדמיין כמה שימושי יהיה הדו"ח הזה, בין אם הוא יזהה את לקוחות המסחר האלקטרוני החשובים ביותר שלכם, או את הקוראים הנלהבים ביותר של הוצאת ספרים.

לעת עתה, הדו"ח עודנו בגרסת בטא, וזמין רק למשתמשים נבחרים. עדיין לא ידוע מתי כלי זה יהיה זמין לקהל הרחב, אך אנו נעדכן את הפוסט הזה ברגע שיהיו פרטים נוספים.

תורגם מאתר PepperLand Marketing

רוצים לשמוע עוד? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!