Marketing Automation

רובנו כבר שמענו לפחות פעם אחת, אם לא יותר, את את המונח "מרקטינג אוטומיישן" (אוטומציה שיווקית), אבל לא תמיד הבנו מה זה, לאן אפשר להגיע עם זה, ולמה זה בעצם חובה בכל עסק שעובד עם לידים ולקוחות. 

כאן תמצאו את כל התשובות לשאלות הללו!

Marketing Automation

כל בעל עסק יודע שכדי לייצר מכירות יש צורך לייצר קשר אישי ועמוק עם הלקוחות שלו, וכדי לעשות את זה הוא צריך לייצר עבור הלקוח הפוטנציאלי שלו כמה שיותר נקודות מגע עם המותג, משמע – להיות בכל מקום. הבעיה עם זה היא שהיום המונח "בכל מקום" הוא רחב מאוד, אולי אפילו רחב מדי מכדי להתמודד איתו בצורה אופטימלית וממצה.

איך מתגברים על זה?

בכל צורת פרסום שגרתית שלנו, בין אם ביצירת מודעות ברשתות החברתיות, בגוגל, בדיוורים וכו', אנחנו למעשה אוספים דאטה (נתונים) על כלל הלקוחות שלנו. הדאטה הזה הוא אחד המשאבים הכי חשובים שקיימים בעסק שלנו, ואם רק נדע להשתמש בו נכון הוא יכול להניב עבורנו תוצאות מדהימות ועליה בכמות הלידים והמכירות. בדיוק כאן ה"מרקטינג אוטומיישן" נכנס לתמונה. למעשה מדובר בטכנולוגיה שמאפשרת לעסקים ולארגונים למקסם את פוטנציאל הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים שלהם.

ובתכלס - איך באמת זה עובד?

מערכות המרקטינג אוטומיישן מתעדות את כלל הפעולות שהלקוח שלכם, קיים או פוטנציאלי, עושה ואת היסטוריית האינטראקציות שלו עם המותג שלכם ומדרגות אותו לפי תחומי העניין שלו.
לאחר שהתוכן הרלוונטי שלכם נוצר והוזן למדיות השונות, המערכת מפעילה תהליכים שונות, על פי כללים שהוגדרו בה מראש, ומציגה עבור הלקוח את התוכן הרלוונטי ביותר עבורו בדיוק בזמן הנכון.
כך נוצר מצב שבו העסק שלכם מקיים תקשורת רציפה ואישית עם עשרות אלפיי לקוחות קיימים ופוטנציאלים, והלקוחות מצידם מקבלים את ההרגשה שהעסק שלכם מבין אותם ואת הצרכים שלהם בצורה מדוייקת.

למה זה כל כך חשוב?

אם יש משהו שאין עליו מחלוקת הוא שאנשים מבצעים רכישות על בסיס רגשי ושהם יעדיפו שירות טוב ואיכותי על פני מחיר נמוך, ולפעמים אפילו על פני מוצר איכותי יותר. עסק שמשתמש במרקטינג אוטומיישן ייצור חוויית לקוח יוצאת דופן, יטיב ליצור קשרים רגשיים עם קהל רחב יותר של לקוחות ויבלוט בשוק בתחומו.

WhatsApp chat