הנכסים הדיגיטליים של העסק שלכם מתפרשים על מגוון פלטפורמות, כאשר בכל פלטפורמה כזו עליכם להקים את התשתית המייצגת אתכם. הפלטפורמה החשובה ביותר עבורכם היא האתר הרשמי של העסק שלכם. אתר זה מרכז את המידע על העסק, השירותים והמוצרים אותם הוא מספק, ודרכי יצירת הקשר אתו. זהו המקום אליו אתם מפנים גולשים מכל הפלטפורמות האחרות, וממנו יגיעו מרבית הלקוחות שלכם.

מלבד האתר הרשמי, ישנן פלטפורמות אחרות, שכבר קיימות ברשת, בהן ניתן לפתוח עמודים רשמיים של העסק שלכם. אופי הפעילות בכל אחת מפלטפורמות אלה משתנה בהתאם לסוג הגולשים שלהן:

רשתות חברתיות: רשתות חברתיות הן פלטפורמות דיגיטליות בהן גולשים חולקים מידע וחוויות דרך המעגל החברתי שלהם. מעגל זה כולל לרוב גם תחומי-עניין, ולא נדיר למצוא משתמשים ממליצים על (או מזהירים מפני) חוויה צרכנית בעסק כלשהו, תוך הפניה לעמוד של אותו ברשת החברתית. לפעילות ברשת החברתית יש תהודה חזקה, והיא מחייבת נוכחות ומתן מענה שוטפים (העמוד שלכם ברשת החברתית יהיה גם מוקד עיקרי לפניות של גולשים – הרשתות החברתיות הולכות ומחליפות את הדואר האלקטרוני בכל הנוגע לפניות לקוחות). הרשת החברתית הגדולה ביותר כיום היא פייסבוק, אך קיימות גם רשתות מתחרות עם קהלים קטנים יותר אך נאמנים באותה מידה.

אתרי מולטימדיה: אתרי מולטימדיה הם אתרים לחלוקת תכנים ויזואליים – תמונות ווידאו – עם גולשים מכל העולם. אופי התכנים אותם חולקים גולשים באתרים אלה הוא לרוב חווייתי, אך הם משמשים גם עבור תוכן אינפורמטיבי דוגמת פרסומות וסרטי-הדרכה. אתרי מולטימדיה נהנים מפופולאריות גדולה בקרב גולשים, כאשר אתר יוטיוב לסרטוני וידאו נחשב לאחד ממנועי-החיפוש המובילים בעולם ואפליקציית התמונות אינסטגרם נחשבת למבשרת של המעבר של הגולשים ממחשבים שולחניים למכשירים ניידים.

פלטפורמות יעודיות: קיימות גם פלטפורמות העוסקות בנושאים ממוקדים, בינם התחום בו עוסק העסק שלכם. אתר לינקדין, למשל, הוא אתר שמיועד בעיקר לחיפוש ופרסום משרות בתחום ההיי-טק, אך הוא משמש גם פלטפורמה להחלפת תוכן וידע בין אנשי מקצוע. בלוגים העוסקים בתחום בו עוסק העסק שלכם מהווים גם הם זירות לשיתוף-פעולה דיגיטלי.

הקמה של נכסים דיגיטליים ופעילות שוטפת בהם היא תחום התמחות מרכזי של חברת A2Z שיווק בינלאומי באינטרנט – אתם מוזמנים לפנות אלינו!

עוד על ניהול נכסים דיגיטלי מתוך הבלוג שלנו







אנא אשר את תיבת הסימון הבאה כדי לוודא שאתה לא רובוט