ניהול חכם של נכסים דיגיטליים מבטיח תוצאות טובות לאורך-זמן

ניהול נכון של נכסים דיגיטליים אינו מבוסס רק על פעילות בפלטפורמות הדיגיטליות השונות בנפרד, אלא על אינטגרציה בין פלטפורמות אלו, הנבנית על תוכן ייחודי לכל אחת מהן והפניות בין הפלטפורמות השונות. כדי להגיע לאינטגרציה כזו, יש צורך באסטרטגיה כוללת המתאימה בין הצרכים של העסק שלכם והלקוחות שלו לאופי הפעילות באותן פלטפורמות.

כך, למשל, פלטפורמות מהסוג של הרשתות החברתיות פייסבוק וגוגל+ הן מצוינות עבור עדכונים שוטפים; אם המוצר או השירות שהעסק שלכם מספק עובר עדכונים כאלה באופן תכוף, חלק גדול מהפעילות הדיגיטלית שלכם תתרכז בהן. קיימות גם פלטפורמות שהצד שלהן הוא יותר חזותי כגון אתר הווידאו יוטיוב או אפליקציית התמונות אינסטגרם; פלטפורמות כאלה אידיאליות עבור חומרים חזותיים שבעזרתם אתם רוצים לקדם את העסק שלכם כגון פרסומות או סרטוני-הדרכה.

קיימות גם פלטפורמות ל-"מקצוענים כבדים" דוגמת הרשת החברתית לינקדין, שמיועדת בעיקר עבור פרסום וחיפוש משרות אך מספקת גם במה לתכנים מקצועיים.

ניהול נכסים דיגיטלי- אסטרטגיה לטווח ארוך
ניהול נכסים דיגיטלי

כל פלטפורמה כזו מציגה צד אחר של העסק שלכם עבור קהל שונה, אך בין הקהלים השונים יכולה להיות חפיפה, ולכן חשוב להקפיד על אינטגרציה בין הפלטפורמות השונות: כאשר מתפרסם תוכן בפלטפורמה אחת שיכול לעניין גולשים בפלטפורמה אחרת, יש לקשר בין שתי הפלטפורמות. אתר הבית של העסק

שלכם צריך לעמוד במרכז הפעילות הדיגיטלית ולספק גישה לכל הפעילות בפלטפורמות השונות (וכמובן שעל הפלטפורמות השונות להפנות אליו).

איך עושים את זה? ב-A2Z שיווק בינלאומי באינטרנט אנו מתמחים בבניית תוכניות אסטרטגיות לניהול נכסים דיגיטליים לטווח-ארוך. אנחנו כאן לשירותכם!

עוד על ניהול נכסים דיגיטליים מתוך הבלוג שלנו







אנא אשר את תיבת הסימון הבאה כדי לוודא שאתה לא רובוט