רימרקטינג, המכונה גם ריטרגטינג היא דרך להשאיר את המותג או המוצר שלך אצל גולש שהתעניין בו גם לאחר עזיבת האתר. קוד ייחודי שנמצא באתר עוקב אחר הגולש גם באתרים אחרים שבהם יבקר וממשיך להציע לו בדרכים שונות את המוצר או השירות שאתם רוצים להציע ללקוח. הקוד שמושתל באתר הוא פשוט ואינו פוגע באתר בשום צורה. המעקב מתבצע כל עוד הגולש לא מחק את ה"עוגיות" או אחרי מספר מסוים של ימים.

רימרקטינג הוא שיטה מעולה לשיווק משום שהלקוח כבר התעניין במותג, ולכן כל שנשאר הוא להזכיר לו או לשכנע אותו שהוא מעוניין במוצר ולאפשר לו לראות שוב ושוב מודעות ופרסומים המפנים לאתר בו ניתן לרכוש את המוצר.  זאת אומרת, המיקוד פה הוא גבוה ופונה ללקוחות שהסבירות שירכשו את המוצר גבוהה מאוד בהשוואה ללקוחות שכלל לא נחשפו לפני כן למוצר או לא חיפשו אותו לפני כן.

רימרקטינג ניתן לבצע לדסקטופ ולמובייל. בתוך המובייל נכללים גם טבלטים. גולשים רבים משתמשים במובייל כאשר הם נעזרים במנוע החיפוש של גוגל. גוגל יודעת לעקוב אחריהם גם בנייח, זאת אומרת אם אדם חיפש בפלאפון נעליים ולאחר מכן פתח את המחשב הנייח, הוא עשוי לראות גם באתרים השונים שיגלוש בהם פרסומות ובהם הנעליים שחיפש. נראה שרימרקטינג נמצא כאן כדי להישאר. אנו בחברת A-2-Z מומחים בעלי ניסיון רב בתחום הרימרקטינג.

רימרקטינג - שיווק מחדש

עוד על קידום ממומן מתוך הבלוג שלנו