יוטיוב, אתר הסרטונים הגדול והמצליח ביותר שנרכש על ידי גוגל בשנת 2006 מאפשר להציע פרסומות ומודעות ברחבי האתר. חברות רבות זיהו את הפוטנציאל הרב הטמון בווידאו ופתחו ערוץ יו טיוב ייעודי עבורם בו הם מעלים סרטונים שונים של החברה. ניהול ערוץ יוטיוב אינו מספיק, יש צורך למשוך אנשים לעמוד ולאתרי האינטרנט של החברה על ידי פרסום ביוטיוב.

ביוטיוב ניתן ליצור קמפיינים ממומנים בחלוקה למספר סוגי מודעות. InSearch היא מודעה שמופיעה כשמשתמש מחפש סרטון מסוים במנוע החיפוש של יוטיוב.  מודעה נוספת וחשובה היא InDisplay שמופיעה לצד הסרטונים או בתוכם. מודעת InDisplay תופיע או בתור InSlate, זאת אומרת בסרטון עצמו לפני הצפייה בו, ולרוב גם מעצבנות את המשתמש ולכן כדאי להשקיע בתוכן רלוונטי ומעניין, או בתור InStream סרטון שרץ באופן אוטומטי לפני הסרטון עם אפשרות לדלג עליו תוך 5 שניות.

בפרסום ביוטיוב יש לבחור בתקציב יומי וחודשי. אם מעלים סרטון שיווקי, כלל הברזל הוא לבחור בסרטון מעניין, מהנה או אינפורמטיבי שיתפוס את תשומת לב הגולש כבר בשניות הראשונות. כמו כן, חשוב לבחור בכותרת ותיאום מתאימים לטובת החיפוש והקידום האורגני. אנו ב-A-2-Z בעלי ניסיון רב בפרסום ביוטיוב, לאחר שיחה ובדיקה עם הלקוח נוכל להתאים עבורו את המודעה הטובה ביותר עבורו בהתאם לסוג התוכן, החברה ודרישות הלקוח, ולהגיע לתוצאות מיטביות.

פרסום ביוטיוב

עוד על קידום ממומן מתוך הבלוג שלנו







אנא אשר את תיבת הסימון הבאה כדי לוודא שאתה לא רובוט