פנינה בן דוד מנהלת המחלקה הכלכלית, התאחדות המלונות בישראל

ללילך, סיגל, שי ויהודית !
אומרים שההבדל בין שירות טוב לשירות מצוין הוא שבשירות טוב הלקוח מקבל את מה שהוא מצפה לו,

אבל בשירות מצוין – הלקוח מקבל מעל ומעבר לציפיותיו.

אז תודה ענקית על השירות המצוין שקבלנו מכם בתהליך בדיקת הנגישות של האתר שלנו.

על המקצוענות, התגובה המידית, הליווי הצמוד, הסבלנות, הסיוע בכל פרט ופרט – בהחלט שירות שמצדיק את שם החברה שלכם.

יש לכם שאלות? בואו נדבר...
* שדה חובה

    רוקח 101, תל אביב-יפו
    המשיכו לעקוב אחרינו: