קידום אורגני בפייסבוק – איך זה עובד?

קידום מסוג זה הוא למעשה ניהול עמוד עסקי בפייסבוק והעלאה של פוסטים ותכנים נוספים באופן שוטף, זאת אומרת, כל מה שאינו קשורים לקידום ממומן. המטרה היא ברורה, להגיע לכמה שיותר אנשים (חשיפות), לייקים, שיתופים ובעצם ליצור באזז ונוכחות ענפה סביב הפוסט והמותג כולו.
עמוד פייסבוק טוב יודע לזהות מה קהל היעד שלו מעוניין לקרוא, ולספק את התוכן המדויק, היצירתי והחדשני ביותר. כדאי לגוון את התכנים שאותם אתם מפרסמים: פוסט, תמונה, סרטון, סקר, תחרות ועוד ועוד. קידום אורגני בפייסבוק כולל הפצה של תכנים שיווקיים ולא שיווקיים הקשורים לחברה שלכם בקבוצות פייסבוק אחרות. כמו כן, ניתן לבצע שת"פים עם מובילה דעה ובכך להגדיל את החשיפות והבאזז בעמוד הפייסבוק העסקי שלכם.

קידום אורגני בפייסבוק יתמקד גם בגולש עצמו, זאת אומרת, יקלע לטעמו ויצור אינטרקציה רבה איתו. כך לדוגמה, יש להשיב לפניות שנכתבו על הקיר של העסק שלכם, ובנוסף להגיב במהירות האפשרית להודעות שמתקבלות בדואר הנכנס של העמוד. כל הפרמטרים האלה משפיעים על החשיפות, שכן, פייסבוק מציג בפני הגולשים את מהירות המענה להודעות פרטיות, ומקדם יותר עמודים שמשיבים באופן מהיר.

הגדלת הלייקים תורמת אף היא לטובת קידום אורגני בפייסבוק. יש לבקש מכמה שיותר חברים לבצע לייק לעמוד שלכם. כמו כן, ניתן לבצע שת"פים פרטיים עם משתמשים שונים, ואף להציע לייק תמורת לייק. פעולה זו מגדילה את מספר הלייקים ותורמים לקידום האורגני של העסק שלכם.

קיימת אפשרות לדרג את העמוד ולכתוב חוות דעת עליו. יש לבקש מכמה שיותר אנשים לדרג את העסק שלכם בדירוג המקסימלי של 5 כוכבים. בנוסף ניתן להוסיף כמה משפטים המתארים את העסק ותורמים אף הם לקידום האורגני בפייסבוק. לסיכום, ישנן פעולות רבות אשר תורמות לקידום אורגני בפייסבוק. חברת A-2-Z מומחית בקידום אורגני בפייסבוק, אז למה אתם מחכים?

עוד על קידום אורגני מתוך הבלוג שלנו