מאז השקתה בשנת 2011, זכתה הרשת החברתית גוגל+ בעיקר לביקורות ובוז בתור הניסיון הלא-מוצלח של ענקית החיפוש גוגל להיכנס לטריטוריה של פייסבוק. ואכן, למרות שגוגל+ מתהדרת בעיצוב נאה יותר (במיוחד כאשר משלבים בה תכני תמונות ווידאו), ולמרות שבשנת 2013 היו רשומים בה כ-540 מיליון משתמשים רשומים, קשה להמנע מהתחושה שמדובר ברשת חברתית שוממת וחסרת פעילות, במיוחד בהשוואה לפיד השוקק של פייסבוק.

הפעילות בגוגל+ מתנהלת באופן דומה לזה של הפעילות בפייסבוק: פוסטים המכילים תוכן מילולי, גרפי או תוכן וידאו מועלים על ידי המשתמשים, וחברים שנמצאים ב-"מעגלים" של אותם משתמשים יכולים להגיב עליהם ולשתף אותם. גוגל+ מחוברת לשירותים האחרים של גוגל כגון אתר הסרטונים יוטיוב, ולכן חיבור בין תכנים משירותים אלה לפוסטים בגוגל+ הוא אלגנטי יותר.

גוגל+
גוגל+ וקידום אורגני

אך האם יש בכלל טעם להכנס לגוגל+ בהתחשב בפעילות המוגבלת בתוכה? התשובה לשאלה זו מורכבת. למרות שהפעילות בגוגל+ אכן דלה, העובדה שמאחורי הרשת ניצב מנוע החיפוש הפופולארי ביותר בעולם נותנת משקל לתכנים המקודמים דרכו. הפניות מתכנים בגוגל+ לתכנים אחרים ברחבי הרשת משפיעות באופן חיובי על דירוג אותם תכנים בגוגל. לכן נוכחות בגוגל+ היא עדיין מומלצת וחשובה.

חברת A-2-Z שיווק בינלאומי באינטרנט מנהלת פעילות בגוגל+ עבור מגוון לקוחות עסקיים וציבוריים.

עוד על ניהול מדיה חברתית מתוך הבלוג שלנו







אנא אשר את תיבת הסימון הבאה כדי לוודא שאתה לא רובוט