צילום של סרטוני פרסומת ותדמית היה בעבר נחלתם של גופים גדולים שיכלו להרשות לעצמם לשלם את עלויות ההפקה וקניית זמן באחת מהבמות המסורתיות של המדיה – במיוחד הטלוויזיה. כמו הרבה תחומים אחרים, גם את התחום הזה הטכנולוגיה שינתה מקצה לקצה, וכיום צילום ועריכה של סרטונים כאלה הוא עניין פשוט בהרבה בזכות ציוד מתוחכם אותו ניתן לרכוש בזול, ואפילו תוכנות בסיסיות המותקנות על המחשבים שלכם. למעשה, סרטון אינו חייב להיות מצולם – גם מצגות אלגנטיות אותן ערכתם בתוכנת פאוור-פוינט יכולות להפוך לסרטון מרשים.

האינטרנט העמיד במה חדשה לסרטונים כאלה, שפוטנציאל החשיפה שלה גדול יותר מזה של הבמות המסורתיות: אתרי שיתוף הסרטונים, ובראשם יוטיוב שנוסד בשנת 2005 ועדיין מהווה את אחד היעדים הפופולאריים ביותר עבור גולשים ברשת. יוטיוב הוא יותר מבמה שאליה מעלים תכני-וידאו; מדובר גם באתר חברתי שבו המשתתפים מגדירים ומשתפים סרטונים אהובים עליהם של יוצרים אחרים.

יו-טיוב
שיווק בוידאן

ליוטיוב, אם כן, ישנה חשיבות כפולה: הוא גם מהווה במה נוחה להצגת הסרטונים שלכם ברשת (ממנה ניתן להטמיע אותם בקלות גם באתר הרשמי שלכם ובעמודים שלכם ברשתות החברתיות השונות) והוא גם ערוץ חשוב למשיכת גולשים נוספים לתכנים שלכם, על ידי שיתוף סרטונים שלהם.

חברת A-2-Z שיווק בינלאומי באינטרנט צברה ניסיון רב בניהול פרופילים ביוטיוב של לקוחות שונים, ותשמח לטפל גם בפעילות היוטיוב שלכם.

עוד על ניהול מדיה חברתית מתוך הבלוג שלנו