הדרך הנכונה ביותר לבניית אתר, היא חשיבה ופיתוח האתר נגיש כבר משלב האיפיון.
אתרי אינטרנט חייבים לעמוד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות – התאמות נגישות לשירות (התשע"ג 2013) כמפורטות בתקנה 35 לעניין הנגשת תכנים באתרי אינטרנט ובהתאם לת"י 5568 המבוסס על הנחיות Wcag 2.0 לרמה AA .
בשנת 2017 עודכנו התקנות ומאותה שנה רוב האתרים מחויבים להיות נגישים על פי חוק.
הנגשת אתר אינטרנט, מעבר להיותה חקוקה בתקנות שוויון זכויות, היא חובה מוסרית עבור גולשים בעלי מוגבלות. על-פי הערכות שונות מדובר על כ 25% מהגולשים, כך שגם מבחינה עסקית כדאי להשקיע בהנגשת האתר. השקעה באתר נגיש היא אמנם השקעה לא נמוכה, אבל זו האפשרות הטובה ביותר, כך גם לא תפסידו 25% מהלקוחות הפוטנציאליים ולא תסבלו מאחוז נטישה גבוה של האתר, שעלול להוריד באופן משמעותי את הדירוג בגוגל ובמנועי החיפוש האחרים.


חברת A-2-Z מציעה ללקוחותיה אחריות לנגישות האתר בכל זמן!
בהתאם לתנאי האחריות המצטברים המפורטים להלן, חברת A-2-Z תספק אחריות מלאה לנגישות אתר שנבדק והונגש ע"י A-2-Z ו / או לאתר חדש ונגיש שנבנה ע"י A-2-Z.
האחריות כוללת טיפול בכל תלונות הנגישות הקשורות באתר, כמו גם את תיקוני הנגישות בפועל באתר ככל שיידרשו, ללא הגבלה.
תנאי האחריות:
- האתר נבנה ב A-2-Z כאתר נגיש, או נבדק ותוקן במחלקת הפיתוח של A-2-Z
- האתר מאוכסן ומתוחזק באופן קבוע על ידי A-2-Z בשרתים שלנו
- פיתוחים ועיצובים חדשים, שיפותחו ב A-2-Z אותם ניתן להנגיש ייכללו באחריות הנגישות ללא הגבלה
- הלקוח לא יבצע שינויים באתר בניגוד להנחיות הנגישות של A-2-Z
- אין אחריות על הנגשת התוכן, לרבות וידאו ומסמכים
- במידה ויהיו שינויים בתקן הנגישות, יש לבצע בדיקת נגישות מלאה לאתר ותיקונים בהתאם
- הסדרי הנגישות ופרטי רכז הנגישות, שהם חלק מהצהרת הנגישות באתר – באחריות הלקוח
- רכיבים חיצוניים באתר אינם כלולים באחריות והנם באחריותו הבלעדית של הלקוח
- במידה וככל שמתקבלת פניה /תלונה בנושא נגישות האתר, באחריות הלקוח להעביר אלינו את הפניה לא יאוחר מ-2 ימי עסקים מקבלת הפניה
- במקרה של תלונת נגישות, הטיפול יועבר כאמור מיידית לטיפול A-2-Z והלקוח מתחייב לפעול בלעדית לפי "נוהל מענה לפניות בנושא נגישות" של A-2-Z

