כל מי שעובד מול משרד פרסום מוצא את עצמו עובד מול מספר ספקי דיגיטל שונים במקביל.
הדבר גורם לבעיות תקשורת בין הגורמים השונים, חוסר מימוש הפוטנציאל שבשילוב שירותי הדיגיטל, ולרוב – פרידה ידידותית לאחר כשנה-שנתיים.

איתנו, הלקוחות נשארים 7 שנים בממוצע(!) עם איש קשר אחד לכל לקוח ולקוחה.

ריכזנו את כל שירותי הדיגיטל בבית אחד, על מנת שהלקוחות שלנו יוכלו להיות שקטים ולנצל את הקשרים שבין תחומי הדיגיטל השונים:

פיתוח ועיצוב אתרים
האתר שלכם הוא כרטיס הביקור שלכם, על-כן רצוי שיהיה כמה שיותר ייצוגי, ברור ולא פחות חשוב – מזמין. הצבעים, הכפתורים, החלוקה של הנושאים… כל אלו צריכים להיעשות לאחר אפיון שמזקק את ערכי המותג, ערכי החברה והצרכים שלהם החברה עונה. מחלקת הפיתוח תעצב ותבנה לכם אתר לפנתיאון עד רמת הפיקסל, עם תשומת לב לכל הדברים החשובים: אתר נגיש בקוד על פי תקן AA, עם הכנה ל-SEO ולאנליטיקה כבר בשלב הפיתוח. בזכות שרותי הפרסום שלנו, תוכלו לשלוח תנועה לאתר בכל המדיות המתאימות, לאחר שיעלה לאוויר.

SEO
למרות כל ההבטחות בנוגע ל-AI ולפיצ'רים שהוא מביא עימו, כשזה מגיע לקידום אתרים – אין תחליף לקידום אורגני! בעזרת מחקר מעמיק, גיבוש ביטויי החיפוש הנכונים ביותר ושיפור מתמיד בדירוג בגוגל, ניתן להגיע בצורה מדודה ומובטחת עד לראשית תוצאות החיפוש.  מחלקת ה- SEO שלנו היא מהגדולות והוותיקות בארץ, ותביא אתכם לראש טבלת החיפושים בגוגל חיפוש, גוגל ביזנס, אפליקציות, יוטיוב ועוד. בזכות שירותי האנליטיקה תוכלו לשפר ביצועים תוך כדי תנועה, ולחזק בקידום ממומן במידת הצורך.

SEO

נגישות
לפי חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, בכדי שגולשים עם מוגבלות יוכלו ליהנות גם-כן משירותים באמצעות האינטרנט, יש לבצע התאמות באתרים ובאפליקציות שמספקות שירותים. חברות שלא משכילות לעשות כך, חשופות לתביעה.  בשביל להנגיש אתר ואפליקציות כחוק, יש לוודא נגישות בקוד וקיום של מספר פרמטרים שאנשי מקצוע מהתחום נדרשים לבדוק ולהטמיע – ניגודיות, גודל טקסטים, טקסטים חלופיים ועוד. מחלקת הנגישות שלנו מובילה את תחום הנגישות הדיגיטלית בארץ, ותוודא שאתם נגישים כהלכה על-פי הדרישות המחמירות בחוק. התהליך מתבצע תוך טיפול בליקויים מול מחלקת פיתוח אתרים.

אנליטיקה
אתר וקידום זה טוב ויפה, אבל מה זה שווה אם לא בודקים את התוצאות ומשפרים אותן בזמן אמת? ניתוח התנהגות הגולשים באתר מאפשרת חוויית משתמש מיטבית, מיקסום של התנועה באתר, ובסופו של דבר- מיקסום של ההכנסות. בשביל להבין מהם הנתונים שבהם כדאי להתמקד, נדרשת בקיאות מעמיקה לגביי שיווק דיגיטלי על אפיקיו השונים וידע עדכני בתחום ה-UX (חווית משתמש).
התהליך עם מחלקת אנליטיקה שלנו מסודר ומכוון תוצאות וכולל: אפיון, הכנת תבניות לדוחות מתקדמים כל תחום או צורך, חיבור למערכות רלוונטיות כמו CRM ודאטה סטודיו, והדרכה מלאה על כל הדוחות ומשמעותם. בעזרת האנליטיקה, ניתן יהיה לדעת את אפקטיביות עבודת השיווק בפרסום, ב-SEO, בעיצוב וכו'.

Analytics

פרסום
אם עץ נפל ביער ואף אחד לא היה שם בשביל לשמוע אותו נופל, האם עדיין עץ נפל ביער? אנחנו אומרים, שוודאי שלא. מגיע לכם שכולם ישמעו עליכם ויכירו את הערך המוסף שאתם מביאים, על מנת שתוכלו לתרום מניסיונכם, לגדול ולהצליח.  מחלקת הפרסום שלנו מציעה פרסום חכם שנתפר במיוחד למידותכם על-ידי זיקוק אסטרטגיה, ניהול נכון של תוכן, קריאייטיב מדויק ומרקטינג אוטומיישן. האסטרטג שלנו יוכל להגיד לכם "איך לחלק את העוגה" בצורה הנכונה ביותר, ומהם השירותים הנחוצים עבור העסק שלכם.

ב-A2Z, כל שירותי הדיגיטל נמצאים בבית אחד לטובת מיקסום ההישגים, ואחרי שמגיעים – לא עוזבים.
20 שנה של ניסיון בדיגיטל עם מיטב הלקוחות במשק, נתנו לנו את הזכות ליצור שיווק חכם ומדויק, ולמקסם את השילוב שבין תחומי הדיגיטל השונים.

 

נשמח לעזור גם לכם😊

רוצים לשמוע עוד? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!