PPC ומדיה חברתית

כיום כשהאינטרנט כבר מזמן החליף את העיתונות, הרדיו והטלוויזיה בתור זירת המדיה המובילה והמרכזית שבה מבלים רוב האנשים את זמנם, כל בעל עסק שרוצה לחזק את המותג שלו ולהגדיל את המכירות, מבין כי עליו להשקיע בקידום ממומן ללקוחות שנמצאים במנועי החיפוש וברשתות החברתיות שעות רבות בכל יום. היתרון הבולט בקידום ממומן (SEM) הוא שניתן לקדם תכנים, מוצרים ושירותים וניתן להגיע לקהלי יעד גדולים בתוך זמן קצר ביחס לקידום אורגני.

קידום ממומן במדיה חברתית וגוגל
קידום ממומן במדיה חברתית וגוגל

מהו קידום ממומן ברשתות חברתיות?

קידום ממומן ברשתות חברתיות ובמנועי החיפוש נעשה לעתים קרובות באופן ממוקד יותר משיטות הפרסום המסורתיות על ידי פילוח הגולשים לפי קבוצות של גיל, מין, מיקום ועוד. בנוסף, באמצעות מנועי החיפוש ניתן לקבל מידע נוסף שנאסף על הרגלי שימוש, התחביבים וההעדפות של הגולשים.

כל הנתונים הללו מסייעים רבות למפרסמים השונים הבוחרים לקדם את אתרם באופן ממומן.

המודעות הממומנות בגוגל יופיעו לרוב בחלקו העליון והתחתון של מנוע החיפוש. מערכת הפרסום שבה מתבצע כל התהליך נקראת גוגל אדוורדס והיא מאפשרת שלל אפשרויות מתקדמות שמאפשרות טרגוט מדויק ואפקטיבי. גודש המידע שמציף את האינטרנט יוצר מצב בו על תשומת הלב שלכם, כמפרסמים, קיימת תחרות עזה. 

מהו פרסום ממומן בגוגל?

קמפיין בגוגל כולל קשת רחבה של נושאים ושאלות כגון:

כיצד תראה המודעה? 

איך היא יכולה לבלוט בהשוואה למודעות אחרות? 

מהם הביטויים האידיאלים ומה נפח התחרות והחיפוש של כל ביטוי? 

ועוד מגוון רחב של שאלות הנוגעות בפרמטרים שמשפיעים על נראות הקמפיין והצלחתו.

אנשים העוסקים בתחום זה מכונים אנשי PPC, מנהלי קמפיינים או מנהלי פרסום, ואחת המטרות המרכזיות שאליה הם שואפים להגיע, היא להוריד את העלות פר הקלקה על המודעה. זאת אומרת, להגיע ליחס אופטימלי ומושלם של עלות מול תועלת. תחום זה מכונה גם PPC – Pay Per Click או CPC – Cost Per Click. 

מומחי הפרסום של חברת A-2-Z קידום, נגישות ושיווק באינטרנט הם בעלי ניסיון עשיר בקידום ממומן בבמות השונות באינטרנט, ומאחוריהם עשרות קמפיינים מוצלחים עבור לקוחות שונים.