כיום כשהאינטרנט כבר מזמן החליף את העיתונות, הרדיו והטלוויזיה בתור זירת המדיה המובילה והמרכזית שבה מבלים רוב האנשים את זמנם, כל בעל עסק שרוצה לחזק את המותג שלו ולהגדיל את המכירות, מבין כי עליו להשקיע בפרסום בגוגל.

פרסום בגוגל הוא למעשה קידום ממומן המכונה גם SEM והוא כולל קידום התכנים, המוצרים והשירותים שלכם – והוא הדרך להגיע לקהלים גדולים, לעתים קרובות באופן ממוקד יותר מכפי שזירות הפרסום המסורתיות הציעו.

המודעות הממומנות בגוגל מופיעות בחלקו העליון והתחתון של מנוע החיפוש. מערכת הפרסום שבה מתבצע כל התהליך נקראת גוגל אדוורדס והיא מאפשרת שלל אפשרויות מתקדמות שמאפשרות טרגוט מדויק ואפקטיבי.

גודש המידע שמציף את האינטרנט יוצר מצב בו על תשומת הלב שלכם, כמפרסמים, קיימת תחרות עזה. מומחי הפרסום של חברת A-2-Z שיווק בינלאומי באינטרנט הם בעלי ניסיון עשיר בקידום ופרסום בבמות השונות באינטרנט, ומאחוריהם עשרות קמפיינים מוצלחים עבור לקוחות שונים.

מהו פרסום ממומן בגוגל?
קמפיין בגוגל כולל קשת רחבה של נושאים ושאלות כגון כיצד תראה המודעה? איך היא יכולה לבלוט בהשוואה למודעות אחרות? מהם הביטויים האידיאלים ומה נפח התחרות והחיפוש של כל ביטוי? ועוד מגוון רחב של פרמטרים המשפיעים על נראות הקמפיין והצלחתו.

אנשים העוסקים בתחום זה מכונים אנשי PPC, מנהלי קמפיינים ומנהלי פרסום, ואחת המטרות המרכזיות שלהם היא להוריד את העלות פר קליק, זאת אומרת, ליחס אופטימלי ומשלם של עלות מול תועלת. תחום זה מכונה גם PPC – Pay Per Click או CPC – Cost Per Click.