קידום נכסים לוקאליים Google My Business

מנוע החיפוש של גוגל כל הזמן משתכלל במטרה להביא תוצאה יותר מדויקות לגולש, תוצאה יותר רלוונטית. לפני מספר שנים גוגל ביצעה עדכון באלגוריתם שלה, כך שיתמקד בחיפושים מקומיים, זאת כתוצאה משינוי בתפיסה והבנה בצרכים של הגולשים.
כיום קידום אתרים עם מיקוד גיאוגרפי מקומי (לוקאלי), עובר תהליך התפתחות מואץ וזאת במטרה להטיב את חווית המשתמש ולסייע לבתי עסק להגיע לקהל יעד רלוונטי לקהל יעד שמחפש עסק לוקאלי.

קידום בגוגל עסקים
קידום בגוגל עסקים

מה נחשב לחיפוש מקומי?

חיפושים מקומיים (Local Search) אלו חיפושים ושאילתות במנוע החיפוש לא רק בנושא מסוים אלא גם מידע שמדוייק לאזור ספציפי. אזור בו הגולש נמצא כעת ומעוניין להגיע לבית העסק כמו: "מוסך לאופנועים בחיפה" ולא סתם מוסך. חיפושים מקומיים תופסים נתח נכבד מכלל החיפושים בעיקר היום, רוב החיפושים הינם מהסלולר, שזה כשלעצמו מזהה את המיקום שלך ומציע לך תוצאות מקומיות.

באמצעות קידום לוקאלי, תוכלו להבטיח כי שמכם יעלה בראש תוצאות החיפוש עבור קהל היעד המתאים לכם.
עסקים שיש להם סניף אחד או יותר ושמזוהים עם אזור מסוים חייבים קידום מקומי!

תהליך קידום לוקאלי כולל בתוכו שורה של עקרונות ומהלכים מעולם קידום אתרים כללי, ובנוסף עושה שימוש בכלים וטכניקות ייעודיות מקומיות אשר יש ליישם בצורה חכמה על בסיס חשיבה לוקאלית לאסטרטגיה שיווקית שבשגרה.

קידום לוקאלי כולל פורטלים כמו 144, WAZE, דפי זהב והנפוץ שבהם גוגל לעסק שלי.

מה זה גוגל לעסק שלי – Google My Business?

גוגל לעסק שלי הידוע גם כגוגל עסקים זו פלטפורמה לקידום עסקים מקומיים. זו מערכת רישום לעסקים מקומיים אשר נותן כרטיס עסק עם פרטים חשובים על הביזניס כמו: דרכי התקשרות, שעות פתיחה תמונות ועוד.עמוד העסק הלוקאלי מציג את כרטיס העסק ישירות במנוע החיפוש ונותן לגולשים אינפורמציה על העסק החל משעות הפתיחה, טלפון כתובת ועד מבצעים ביקורות ואופציית ניווט כך שהלקוחות בקרבת מקום יוכלו למצוא אתכם בקלות בתוצאות החיפוש ובמפות גוגל.

כיצד נכס לוקאלי עוזר לקידום העסק?

  • גוגל לעסק שלי עוזר להגיע ליותר לקוחות
  • העסק שלכם יופיע בתוצאות החיפוש בגוגל כאשר מבצעים חיפוש ממקום קרוב אליו או מציינים את מקום העסק הרצוי בחיפוש (לדוגמא: "מסעדות בחיפה")
  • כרטיס העסק יגדיל את הנוכחות המקוונת בחיפוש הלוקאלי
  • כרטיס העסק מקבל חשיפה רבה בתוצאות החיפוש בדסקטופ ובמובייל, והוא חיוני מאד לחוויית הגלישה ושירות לקוחות
  • העסק שלכם יופיע במפות גוגל
  • העסק שלכם יופיע בצד התוצאות עם תמונה ופרטים נוספים
  • אתר האינטרנט יקושר מכרטיס העסק ובכך תגדל התנועה לאתר

מדוע קידום לוקאלי חיוני?

מי שמשכיל להבין את הכוח שגוגל מאפשר לנו עם כרטיס העסק יוכל לבלוט על פני המתחרים להגדיל את התנועה, החשיפה וההמרות. עמודי התוצאה בגוגל הם שטח נדל"ן לכל דבר כרטיס העסק עוזר להשתלט על יותר שטח = יותר נפח.
ניהול נכון של כרטיס גוגל לעסק שלי יגרום לעלייה משמעותית בכמות השיחות הנכנסות לעסק ויביא עוד תנועה לאתר. אפשר לעדכן בזמן אמת נתונים רלוונטיים כמו שעות פתיחה שונות בחגים לדוגמא, מבצעים, תמונות מאירועים.

כרטיס עסק הוא גם דרך נהדרת להראות ללקוחות מה מיוחד בעסק שלכם, ובכך לבלוט על פני המתחרים.
כרטיס גוגל לעסק שלי מספק לנו תובנות על התנהגות הגולשים: כמה טלפונים התקבלו, מה הם שעות ההתקשרות הפופולריות, כמה אנשים גלשו לאתר, כמה צפו בתמונות ואפילו כמה גולשים ביקשו מסלול לבית העסק.
כרטיס העסק מציג את העסק באופן מקצועי ונותן לגולש אינטרקציה עם המקום לשאול שאלות ולכתוב ביקורות.

אלו פיצ'רים גוגל לעסק מאפשר לי?

  • פוסטים: פרסום של פוסטים עם תוכן ממוקד, כותרות, תמונות וכפתור קריאה לפעולה הנותן אפשרות להתקשר לעסק או לגלוש לאתר (לפי בחירתך), אפשר לעדכן במבצעים, בהטבות, לקדם אירועים לשתף תוכן באתר ועוד
  • סירטונים ותמונות של העסק מבפנים ומבחוץ
  • ניתן להוסיף מוצר או שירות שהעסק שלי נותן
  • קישור לאתר האינטרנט שלי ובכך להגדיל את התנועה אורגנית
  • כתיבת ביקורת של הגולשים – אינטראקציה חשובה ממחישה כי העסק מעריך את הלקוחות, לא לשכוח לענות לביקורת זה מעלה את ערך העסק בעיני גוגל
  • כתיבת שאלות של הגולשים

מה חשוב בכרטיס העסק שלי?

  • לא לחסוך במידע -כרטיס העסק הוא הפנים של העסק שלך יש להעשיר אותו בפרטים , תמונות, וידיאו, פוסטים, שירותים, מוצרים ועוד כך העסק יהיה אמין גם לגולשים ולא פחות חשוב לגוגל.
  • תיאור העסק – חשוב להשקיע לנצל את כל התווים שיש ולהשתמש במונחים לוקאלים שמתבסס על מחקר מילות מפתח לוקאלים.
  • לענות לגולשים גם אם כתבו ביקורת שלילית – זכרו ביקורות לא ניתן למחוק – ומענה לביקורת יעלה את ערך העסק בעיני גוגל
  • פורטלים – לקידום לוקאלי רצוי מאוד וחשוב כי העסק יופיע גם בפורטלים ואתרים מקומיים כמו דפי זהב, 144, איזי ועוד
  • תחזוקה – כרטיס העסק צריך לשמור על רלוונטיות לפי תקופות השנה, המבצעים, ומגמות השוק, לכן יש לתחזק אותו באופן שוטף במידע תמונות, אירועים ובמענה לגולשים במטרה של שימור לקוחות, אמינות ומוניטין הרשת.

לשם כל אלה חשוב לקבל ייעוץ והכוונה מחברה מקצועית שמכירה את השוק ומגמות החיפוש.

A-2-Z מציעה תכולת חבילה של

גוגל עסקים בסיסי

טיפול בכרטיס גוגל לעסק שלי בלבד לסניף אחד.

גוגל עסקים מורחב​

כולל את החבילה הבסיסית + קידום אורגני לוקאלי בפורטלים חיצונים 144, Waze ודפי זהב. ליווי והדרכת אנשי התוכן בצד לקוח להתנהלות שוטפת כולל: הכרת כלים לקידום לוקאלי, כתיבת תוכן לוקאלי והתנהלות מול גוגל עסקים.

גוגל עסקים לריבוי סניפים

בניית תוכנית מותאמת מותג ללקוחות שיש להם ריבוי סניפים. הקמת לכל סניף כרטיס עסק ייחודי, כולל תמונות, תיאור ייחודי, שעות פעילות, פוסטים ומבצעים. ניהול שוטף לכל סניף בנפרד.

שאלות נפוצות

גוגל לעסק שלי Google My Business זה כלי של גוגל, פלטפורמה לקידום עסקים מקומיים, המאפשר לקדם את האתר והפרופיל של העסק שלכם בחיפוש ובמפות. ,Google.
עמוד העסק הלוקאלי מציג את כרטיס העסק ישירות במנוע החיפוש ונותן לגולשים אינפורמציה על העסק החל משעות הפתיחה, טלפון כתובת ועד מבצעים ביקורות ואופציית ניווט כך שהלקוחות בקרבת מקום ולקוחות רלוונטים לעסק ימצאו אתכם בקלות.

קידום לוקאלי (מקומי) זהו קידום אתרים במיקוד גיאוגרפי, בכדי לסייע לבתי העסק להגיע לקהל הרלוונטי ביותר.
העסק שלכם יופיע בתוצאות החיפוש בגוגל כאשר מבצעים חיפוש ממקום קרוב אליו או מציינים את מקום העסק הרצוי בחיפוש (לדוגמא: "מסעדות בחיפה").

תהליך קידום לוקאלי כולל בתוכו שורה של עקרונות ומהלכים מעולם הקידום הכללי, אך עושה שימוש בכלים וטכניקות ייעודיות מקומיות אשר יש ליישם בצורה חכמה על בסיס חשיבה מקומית.
לשם כך נדרשת חברת קידום מקצועית שמכירה על בוריה את מגמות השוק.

חשבון 'Google לעסק שלי' מאפשר לכם לראות מי הלקוחות שלכם ולתקשר איתם, לפרסם עדכונים בפרופיל העסק ולראות באילו דרכים לקוחות יוצרים אינטראקציה עם העסק ב-Google.
גוגל לעסק שלי עוזר להגיע ליותר לקוחות.
גוגל לעסקה שלי יתפוס יותר שטח בתוצאות החיפוש משמע יותר נפח משמע יותר בולט.
כשגולשים יחפשו מילות מפתח מקומיות או מונחים מקומיים (לידי, במרכז, בחיפה) גוגל מציג תוצאות חיפוש רלוונטיות של עסקים מקומיים, המותאמים למילות החיפוש המקומיות ואתה רוצה להיות שם.

כרטיס גוגל לעסק שלי יקושר לאתר שלכם ויגרום לעלייה בתנועה לאתר ובכמות השיחות הנכנסות
אפשר לעדכן בזמן אמת נתונים רלוונטיים כמו שעות פתיחה שונות בחגים לדוגמא, מבצעים, תמונות מאירועים.
כרטיס העסק מקבל חשיפה רבה בתוצאות החיפוש בדסקטופ ובמובייל, והוא חיוני מאד לחוויית הגלישה ושירות לקוחות.

פרופיל עסק של GOOGLE עוזר להציג את העסק ללקוחות שנמצאים באיזור העסק שלך ומחפשים שירות או מוצר שאתה מספק. בפרופיל העסק יופיע מידע עדכני לגולש כמו כתובת, טלפון, שעות פתיחה ואפילו אפשרות לנווט עד אליכם.

פרופיל העסק שמופיע בתוצאות חיפוש מגביר את הנוכחות במרחב הוירטואלי ומושך את העין. אפשר למשוך תשומת לב ע"י הוספת תמונות, פרסום מוצרים, פרסום ומבצעים.
אפשר לשפר את האינטרקציה עם הגולשים בעזרת מענה על תגובות

בשום אופן אין לבנות אתרים חדשים על פלטפורמה שלא מאפשרת לבצע הנגשה מלאה. אם האתר פועל על פלטפורמה שלא מאפשרת הנגשה מלאה, יש לפעול להעברת האתר לפלטפורמה המאפשרת לבצע הנגשה מלאה.

כן אם אתה עסק פעיל עם לקוחות
כן אם אתה מספק שירות או מוצר
כן אם העסק שלך מבוסס מיקום או נותן שירות בבית הלקוח באיזו לוקאלי.

יש לתת לגולש את המידע המהימן ביותר העדכני ביותר והרלוונטי, כרטיס העסק צריך לשמור על רלוונטיות ולהתעדכן כל הזמן לפי תקופות השנה, המבצעים, ומגמות השוק, הכרטיס דורש תחזוק קבוע לשם כך נדרשת חברת קידום מקצועית.

WhatsApp chat