מעבר למאפיינים טכניים ותוכניים של האתר שלכם, היבט שיווקי חשוב נוסף שיש לשים עליו דגש הנו המבנה של האתר. מדובר בנושא חשוב מאוד שחובה להקדיש לו זמן ומחשבה כבר בתחילת התהליך. ניתוח שיווקי מתמקד בקהל היעד, בפעילותו, רצונותיו ובעצם מנסה להיכנס לראש של הגולש.

ניתוח שיווקי מתמקד בנושאים שונים כמו לאן מגיעים הגולשים כאשר הם נכנסים לאתר? מה הם רואים, והאם האפשרות לרכוש את המוצר/שירות שהוא מציע ברורה וגלויה. כמה שלבים צריך לעבור עד למימוש הרכישה הזאת (כמובן שככל שזקוקים לפחות שלבים, כך הסיכוי למכירה גדל).

ניתוח שיווקי כזה צריך להתבצע עוד בעת הקמת האתר, כדי להבטיח שהוא ימשוך אליו גולשים מרגע עליית האתר החדש לאוויר. אבל גם אם האתר שלכם כבר קיים זמן רב, ניתוח שיווקי יצביע על בעיות אותן אפשר ואף חובה לפתור במטרה להגדיל את המכירות והחשיפות של אתרכם.

המומחים של חברת A-2-Z שיווק בינלאומי באינטרנט מציעים ניתוח שיווקי של אתרים במטרה להפוך אותם לכלי מכירה אפקטיביים.

ניתוח שיווקי