שוק המלצות התוכן הוא תחום רותח ומתפתח בשנים האחרונות, ונראה שהוא כאן להישאר לתקופה ארוכה. שתי החברות הגדולות והמפורסמות ביותר בתחום הן טאבולה ואאוטבריין. שתי החברות מתמחות בהמלצות לקריאת כתבות נוספות באתרי אינטרנט רבים בארץ ובחו"ל. לגולש הממוצע הן מוכרות יותר כחברות שמציעות כתבות נוספות על ידי קריאה לפעולה "you may also love" או כיתוב כללי כמו "כתבות נוספות". הכיתוב משתנה בהתאם לאתר ולעמוד.

האלגוריתם של החברות הללו פועל על זיהוי תחומי עניין והעדפות אישיות של הגולש, והצגת תכנים רלוונטיים עבור הגולש, כך שבמקום לעזוב את האתר ולסגור את העמוד בתום קריאת הכתבה, יופיעו בסוף הכתבה המלצות לכתבות מעניינות שעשויות לעניין את הגולש. לרוב מדובר בכתבות בעלות תוכן דומה לכתבה שנקראה. ההמלצות השונות המוצגות לגולש לרוב נמצאות בתוך האתר שבו הוא כבר נמצא, אך לרוב כתבה אחת היא לקישור חיצוני באתר אחר ולעתים נקרא "מרחבי הרשת".

לקוחות רבים הבינו את הפוטנציאל הענק שנמצא בשיווק תוכן באמצעות פלטפורמות שונות כדוגמת אאוטבריין וטאבולה וכותבים תכנים ייעודיים ושיווקיים שמטרתם להופיע באתרים הגדולים שבהם פועלת הפלטפורמה הזו. כתבות שמקודמות באאוטבריין וטאבולה הן כתבות איכותיות הכתובות בצורה רהוטה ומעניינת. אנו בחברת A-2-Z מתמחים בשיווק תכנים ויודעים כיצד לשלב את המודעה הטובה ביותר כך שהגולשים הרלוונטיים ביותר עבור הלקוחות ייחשפו אליה.

שיווק באמצעות תוכן

עוד על קידום ממומן מתוך הבלוג שלנו

  • פרסום בגוגל בדרך הנכונה

פרסום בגוגל: כך תעשו את זה נכון

מאי 16th, 2016|0 Comments

כידוע, אתר גוגל משמש כבר שנים בתור מנוע החיפוש המוביל באינטרנט, בו משתמשים המוני גולשים מדי יום בכדי למצוא מידע על מגוון נושאים. מאחר וגוגל מאפשר לגולשים מכל רחבי העולם להגיע אל [...]

  • קידום אתרים ממשלתיים

שימוש נכון בוידאו ככלי לשיווק העסק

דצמבר 17th, 2015|0 Comments

בעלי עסקים לעיתים לא מנצלים מספיק את השימוש בקבצי וידאו באינטרנט, ובכך למעשה מפספסים נתח שוק גדול של לקוחות פוטנציאליים. שיבוץ סרטוני וידאו ברחבי האינטרנט מעלה משמעותית את מספר החשיפות  ואת המיקום של המותג במנוע [...]

  • פרסום ממומן PPC

קידום ממומן (PPC): ניתוח ROI ומחקר מתחרים

אוקטובר 15th, 2015|0 Comments

לאחר שנים של עבודה בקידום הממומן של גוגל הגעתי למסקנה שהמדיה יכולה להיות ריווחית ביותר, רק צריך לדעת מה עושים. ROI – החזר על ההשקעה ישנם שני גורמים עיקריים שצריך לקחת בחשבון כאשר רוצים לעשות [...]

  • גוגל אדוורדס

גוגל אדוורדס – טיפים לתחילת קמפיין שיווק

אוקטובר 12th, 2015|0 Comments

פעמים רבות אנו נתקלים בחברות המעוניינות להתחיל לשווק באינטרנט, לעיתים אפילו הקצו לכך תקציב, אבל בפועל מגיעות לתהליך לא מוכנות. כדי שמנהל השיווק, מנהל המרקום, מנהל פיתוח עסקי או המנכ”ל יהיו מוכנים לשיווק, או [...]







אנא אשר את תיבת הסימון הבאה כדי לוודא שאתה לא רובוט