פרסום תוכן – אאוטבריין וטאבולה

פרסום תוכן – אאוטבריין וטאבולה

שוק המלצות התוכן הוא תחום רותח ומתפתח בשנים האחרונות, ונראה שהוא כאן להישאר לתקופה ארוכה. שתי החברות הגדולות והמפורסמות ביותר בתחום הן טאבולה ואאוטבריין. שתי החברות מתמחות בהמלצות לקריאת כתבות נוספות באתרי אינטרנט רבים בארץ ובחו”ל. לגולש הממוצע הן מוכרות יותר כחברות שמציעות כתבות נוספות על ידי קריאה לפעולה “you may also love” או כיתוב כללי כמו “כתבות נוספות”. הכיתוב משתנה בהתאם לאתר ולעמוד.

האלגוריתם של החברות הללו פועל באופן מתוחכם על זיהוי תחומי עניין והעדפות אישיות של הגולש, הצגת תכנים רלוונטיים עבור הגולש, כך שבמקום לעזוב את האתר ולסגור את העמוד בתום קריאת הכתבה, יופיעו בסוף הכתבה המלצות לכתבות מעניינות שעשויות לעניין את הגולש. לרוב מדובר בכתבות בעלות תוכן דומה לכתבה שנקראה. ההמלצות השונות המוצגות לגולש לרוב נמצאות בתוך האתר שבו הוא כבר נמצא, אך לרוב כתבה אחת היא לקישור חיצוני באתר אחר ולעתים נקרא “מרחבי הרשת”.

לקוחות רבים הבינו את הפוטנציאל הענק שנמצא בשיווק תוכן באמצעות פלטפורמות שונות כדוגמת אאוטבריין וטאבולה ולכן כותבים תכנים ייעודיים ושיווקיים שמטרתם להופיע באתרים הגדולים שבהם פועלת הפלטפורמה הזו. כתבות שמקודמות באאוטבריין וטאבולה הן כתבות איכותיות הכתובות בצורה רהוטה ומעניינת. אנו בחברת A-2-Z מתמחים בשיווק תכנים בפלטפורמות הללו, ויודעים כיצד לשלב את המודעה הטובה ביותר כך שהגולשים הרלוונטיים ביותר עבור הלקוחות ייחשפו אליה.

סגירת תפריט