כאשר אינסטגרם הושקה בשנת 2010, שיתוף תכנים – ובוודאי ששיתוף תמונות – כבר לא היה רעיון חדש, אבל אינסטגרם הצעידה אותו לעידן המכשירים הניידים. המצלמה ומצלמת הוידאו המותקנים בכל מכשיר נייד הפכו את הצילום לפעילות נפוצה ויומיומית, ואינסטגרם קיצר את הדרך שבין אותו צילום לשיתוף של התוצאות עם העולם.

אינסטגרם, כאמור, היא שירות לשיתוף תמונות ותכני וידאו בין בעלי מכשירים סלולריים, והיא להיט במיוחד בקרב צעירים. מרבית התוכן שמשתמשי אינסטגרם משתפים הוא תוכן חווייתי ולא עסקי – אבל גם תוכן כזה יכול לתרום רבות לעסק שלכם, והצגת הצד החווייתי של הפעילות שלכם (מפעילות חברתית שאתם עורכים ועד לשימוש במוצרים) דרך אינסטגרם יכולה לחשוף אתכם ללקוחות חדשים.

לוגו אינסטגרם
פרסום באינסטגרם

פרסום באינסטגרם

אחת ההכרזות היותר מעניינות ששמענו עליהם בתקופה האחרונה באה מהאינסטגרם. הרשת החברתית אשר תפסה תאוצה בקרב הקהל הצעיר, נקנתה ע"י פייסבוק בשנת 2012, ובספטמבר 2015 הכריזה על 400 מיליון משתמשים פעילים בכל העולם, הכריזה גם שמחודש אוקטובר, תיפתח אופציית הפרסום הממומן ברשת. ניהול הפרסום יתבצע דרך ממשק הפרסום של פייסבוק כמובן.

חברת A-2-Z שיווק בינלאומי באינטרנט מנהלת פעילות באינסטגרם עבור מגוון לקוחות.

עוד על ניהול מדיה חברתית מתוך הבלוג שלנו







אנא אשר את תיבת הסימון הבאה כדי לוודא שאתה לא רובוט