פרסום ומדיה חברתית

פרסום ומדיה חברתית

כיום כשהאינטרנט כבר מזמן החליף את העיתונות, הרדיו והטלוויזיה בתור זירת המדיה המובילה והמרכזית שבה מבלים רוב האנשים את זמנם, כל בעל עסק שרוצה לחזק את המותג שלו ולהגדיל את המכירות, מבין כי עליו להשקיע בפרסום ממומן ללקוחות שנמצאים במנועי החיפוש וברשתות החברתיות שעות רבות בכל יום.

קידום ממומן המכונה גם SEM כולל קידום של התכנים, המוצרים והשירותים שלכם באינטרנט – והוא הדרך להגיע לקהלים גדולים בזמן קצר יחסית. פרסום ברשתות חברתיות ובמנועי החיפוש נעשה לעתים קרובות באופן ממוקד יותר מכפי שזירות הפרסום המסורתיות הציעו משום שהגולשים מזינים פרטים על עצמכם כגון גיל, מין, ומיקום ובנוסף ברשתות החברתיות ומנועי החיפוש ניתן לקבל מידע נוסף שנאסף על הרגלי שימוש, התחביבים וההעדפות של הלקוחות. כל הנתונים הללו מסייעים רבות למפרסמים השונים ברחבי האינטרנט.

המודעות הממומנות בגוגל מופיעות בחלקו העליון והתחתון של מנוע החיפוש. מערכת הפרסום שבה מתבצע כל התהליך נקראת גוגל אדוורדס והיא מאפשרת שלל אפשרויות מתקדמות שמאפשרות טרגוט מדויק ואפקטיבי. גודש המידע שמציף את האינטרנט יוצר מצב בו על תשומת הלב שלכם, כמפרסמים, קיימת תחרות עזה. מומחי הפרסום של חברת A-2-Z קידום, נגישות ושיווק באינטרנט הם בעלי ניסיון עשיר בקידום ממומן בבמות השונות באינטרנט, ומאחוריהם עשרות קמפיינים מוצלחים עבור לקוחות שונים.

מהו פרסום ממומן בגוגל?

קמפיין בגוגל כולל קשת רחבה של נושאים ושאלות כגון כיצד תראה המודעה? איך היא יכולה לבלוט בהשוואה למודעות אחרות? מהם הביטויים האידיאלים ומה נפח התחרות והחיפוש של כל ביטוי? ועוד מגוון רחב של פרמטרים המשפיעים על נראות הקמפיין והצלחתו.
אנשים העוסקים בתחום זה מכונים אנשי PPC מנהלי קמפיינים ומנהלי פרסום, ואחת המטרות המרכזיות שלהם היא להוריד את העלות פר קליק, זאת אומרת, להגיע ליחס אופטימלי ומושלם של עלות מול תועלת. תחום זה מכונה גם PPC – Pay Per Click או .CPC – Cost Per Click

סגירת תפריט