אם אתם משווקים מוצרים ברשת האינטרנט או בונים מותג מקוון, בוודאי נתקלתם בנתונים מתסכלים במיוחד. יחס המרה נמוך בין כמות החשיפות של המודעות וההקלקות שעליהן, לבין כמות הלידים שאכן מגיעים בפועל לעסק.
לצד כל זאת, חנויות וירטואליות רבות מדווחות על אחוזי נטישה גבוהים של לקוחות המוסיפים מוצרים לעגלת הקניות אך אינם מבצעים רכישה. אם יצא לכם לנטר את האחוזים של הלקוחות שביקרו בחנות ולא ביצעו רכישה בסוף היום בוודאי תהיתם איך ניתן לשפר זאת.
למרבה המזל עם מעט אוטומציה, שימוש בכלים נכונים והרבה ניסיון ניתן לבצע זאת.
יצירת מערך אוטומטי לשיווק המוצר בצורה חכמה
לאורך השנים אצלנו בחברת A-2-Z יצרנו מערכי שיווק חכמים המבוססים על שילוב של מספר פלטפורמות, שנועדו לצורך שיפור יחסי המרה בין כמות הלקוחות הפוטנציאליים באתר לבין המכירות בפועל.
ישנן דרכים רבות לעשות זאת. למשל, ניתן להמשיך ולעקוב אחר הלקוח באמצעות הטמעה של "עוגיות" במחשב האישי או הנייד, שיאפשרו זיהוי מאוחר של המוצרים שבהם התעניין. לאחר מכן, באמצעות רימרקטינג המוגדר מראש, ותכנון מסע שיווק מדוייק לשלב הלקוח ניתן לשפר את התפקוד של האתר.
תכנון מסע לקוח
השלב הבא הוא תכנן מסע לקוח מהרגע שבו הבחין במותג שלכם לראשונה, דרך ביצוע הרכישה ולאחר מכן הגדלת התדירות שבה יבקר באתר. באמצעות דיוור חכם, התאמה של הפרסומות שהוא רואה ואפילו תכנון נכון יותר של היררכיית המוצרים באתר בצורה גמישה ניתן לעשות פלאים. המומחים שלנו שולטים הן בפן הטכני והן בפן התיאורטי של תכנון אסטרטגיות אלה ומסוגלים להוביל כל אתר להצלחה.
הגדלת תדירות רכישה באמצעות אוטומציה תאפשר להפוך לקוח שהקליק פעם אחת על המודעה שלכם בגוגל, ללקוח שחוזר שוב ושוב וקונה מוצרים בקטגוריות שונות. דוגמה טובה לאסטרטגיית הגדלת ערך לקוח כזו היא פניה ללקוח באופן אוטומטי ליצירת הזמנה חודשית למזון לבעלי חיים, הזמנה של תור לקליניקה להסרת שיער או הוספת מוצר נלווה בהנחה למוצר שהלקוח מעוניין לרכוש.
כל אלה, יכולים להגדיל את הסכום שאותו ישקיע הלקוח בשנה במותג שלכם במאות אחוזים.
אולי יעניין אותך: גוגל שופינג