כיצד קבלני נדל"ן יכולים למנף את הדיגיטל בעידן הקורונה?


השנתיים האחרונות היו לא קלות עבור הקבלנים בארץ. מצוקה משמעותית של עובדים זרים שלא הורשו להיכנס לארץ, רוכשים המהססים אם לרכוש נכס חדש בעידן של אי־ודאות ואלפי דירות שנמצאות בהליכי בנייה ללא רוכש. 


פרסום נדלן באינטרנט

דווקא בתקופה שבה המשכנתאות נמוכות יחסית, יתרון משמעותי שמושך קונים רבים לרכוש דירות חדשות ונכסים יד־שנייה, היזמים נשארים עם היצע גבוה של נכסים ללא דורש. משבר הקורונה טרף את הקלפים עבור כול מי שעוסק בנדל"ן, המכירות כבר אינן רציפות והדרך היחידה ליציאה מהמשבר הזה היא להתחיל ליצור סיסטם חדש למכירות.


כול ליד עולה הון


בתחום הנדל"ן פרויקט שנבנה ללא מימון מלקוחות עתידיים עשוי ליצור בעיה תזרימית קשה לעסק. לכן, קבלנים רבים פונים לפרסום ברשתות חברתיות, בגוגל ובאתרים נוספים. למרבה הצער, ללא הידע המתאים עסק בתחום הנדל"ן יכול להשקיע עשרות אלפי שקלים בחודש ולא לראות תוצאות. כול ליד (פרטי לקוח מתעניין) עולה מאות שקלים, ודווקא בתקופה כול כך קשה תקציב הפרסום מקטין את תזרים המזומנים של החברה באופן משמעותי. אם גם החברה שלכם מתעסקת ביזמות נדל"ן ומשווקת פרויקטים ברחבי הארץ, אתם מרגישים את הכאב הזה של כול קבלן נדל"ן עמוק בתוך בכיס. 

הפרסום בדיגיטל עולה הון, וניסיון לחזור לשיווק במדיה הקלסית (כמו – פרסום במקומונים, ברדיו או בטלוויזיה) ידרוש סכומי כסף גבוהים. אתם בוודאי מרגישים שהכסף מתבזבז בדיגיטל ולא מייצר תוצאות עבורכם. 

בנקודה הזו קבלנים רבים שואלים את עצמם: "איך אפשר להשיג יותר לקוחות תוך ניצול חכם יותר של תקציב הפרסום?".


שימוש בשירותיה של חברה מקצועית לבניית אסטרטגיית דיגיטל מנצחת


כיום, בעידן שכול מפרסם יודע להעלות מודעות בדיגיטל לבדו – השוק מוצף. המחיר לקליק בפרסום בפייסבוק או בגוגל עלה באופן משמעותי ביחס לשנים עברו, משום שהפלטפורמות הללו עובדות בשיטה של מכרז. ככול שיש יותר מפרסמים התחרות עולה והמחיר גבוה יותר. ממש כפי שקרה בשוק הדיור בישראל כאשר הביקוש עלה וההיצע הצטמצם. חשוב להבין כי שימוש בשטח שנמצא בראש עמוד התוצאות בגוגל הוא כמו שכירות גבוהה במיוחד. כאילו שכרתם משרד יוקרתי במחיר של 2000 ₪ למטר.


חברות מקצועיות בתחום הדיגיטל מסוגלות לנצל את השטח היוקרתי הזה באופן המיטבי. הן מתכננות מראש את אסטרטגית הפרסום בהתאם לקהלי היעד של כול פרויקט. לאחר פילוח מוקדם של הקהל (מסורתי/חילוני/משפחות צעירות/רוכשי דירות יוקרה ועוד), הן מאתרות את המקום הנכון ליצור חשיפה מקסימלית לקהל זה. באמצעות בנייה של משפך שיווקי חכם, כתיבת התכנים השיווקיים המתאימים לקהל היעד ופרסום מודעות אפקטיביות, הן מסוגלות לייצר כמות גדולה של לידים רלוונטיים. 

כול קמפיין עובר תהליך של אופטימיזציה באמצעות דאשבורד חכם, שמאפשר לזהות את אפיקי הפרסום הממירים ביותר ולחלק את תקציב הפרסום באופן מיטבי. נבנים מספר דפי נחיתה שונים כדי לבצע בדיקות שדרכן ניתן להבין אילו דפים מצליחים למשוך לקוחות רלוונטיים וכך ניתן לדייק את הפרסום אף יותר עוד במהלך הקמפיין. התוצאה? זרם שוטף של לקוחות מתעניינים שיכולים להפוך לרוכשי הנכס בפרויקט הבא שאתם בונים.

התמחות בפרסום דיגיטלי לנדל"ן


ישנן חברות דיגיטל המתמחות בהייטק, אחרות בתקשורת ובתחומים נוספים. חשוב למצוא חברת דיגיטל שמכירה את התחום שלכם על בוריו. פרסום מקוון פועל בשיטה של ניסוי וטעייה וככול שהחברה שעימה אתם עובדים צברה ניסיון רב יותר בתחומכם, כך היא תדע כיצד להביא אתכם להצלחה.

חברת A-2-Z פועלת בתחום הדיגיטל מזה שני עשורים ומסייעת לקבלנים רבים בתחום הנדל"ן לשווק נכסים בכול רחבי הארץ. כול חברה זוכה לליווי אישי ולהתאמה של חליפת הפרסום והאסטרטגיה הנכונה למימוש היעדים שלה. אם יש פרויקט שעומד להסתיים ונשארו בו דירות פנויות, אתם יכולים להתחיל קמפיין ממוקד ולקבל עשרות לידים בשבוע. כמה מהם יהיו הדיירים הבאים בפרויקט שבניתם.

חבל לשבת בחיבוק ידיים ולבזבז זמן וכסף יקרים על אפיקי פרסום לא נכונים, במיוחד בתקופה הנוכחית, חשבו נתיב מחדש ושנו את האסטרטגיה שלכם.

רוצים לגלות עוד?

חברת A-2-Z מתמחה בבניית אסטגיית 360 בדיגיטל עבור קבלנים, לקבלת מידע נוסף לחצו כאן

רוצים לשמוע עוד? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!