- שימוש בפורמטים השונים של מודעות
בטיקטוק קיימים מספר פורמטים של מודעות, ביניהם:
- In-Feed Ads – מודעות שמשתלבות בפיד הראשי של המשתמשים.
- Top View Ads – מודעות שמופיעות בתחילת הפיד.
- Branded Hashtag Challenges – יצירת אתגר עם האשטג ממותג.
- Branded Effects – יצירת פילטרים ואפקטים ממותגים שיגרמו למשתמשים להשתתף.
- בדיקות A/B ושיפור מתמיד
כדי להשיג תוצאות אופטימליות, יש לבצע בדיקות A/B למודעות שונות ולמדוד אילו גרסאות מביאות את התוצאות הטובות ביותר. ניתן לבדוק תמונות שונות/קריאות לפעולה שונות/ טקסטים שונים/ אורכים שונים לסרטונים ועוד.
- שימוש נכון בתקציב והגשת הצעות מחיר
טיקטוק מאפשר לנו להגדיר תקציב יומי או תקציב כולל לקמפיין. ישנה אפשרות לבחור בין שיטות הגשת הצעות מחיר שונות, כגון CPM (עלות לאלף חשיפות), CPC (עלות לקליק) ו-CPA (עלות לפעולה). חשוב לעקוב אחרי ביצועי הקמפיין ולבצע אופטימיזציה לפי הצורך.
-
שילוב עם אסטרטגיות אורגניות
למרות שהקמפיינים ממומנים, מומלץ לשלב אותם עם פעילות אורגנית עקבית בטיקטוק. שימוש נכון בטרנדים, מעורבות עם העוקבים והעלאת תוכן קבועה, יכולים להגדיל משמעותית את האפקטיביות של המודעות ולחזק רבות את המותג.
קמפיינים ממומנים בטיקטוק הם כלי רב עוצמה שיכול להביא לתוצאות מהירות ומשמעותיות. אם מקפידים על הכללים שפרטנו, השמיים הם הגבול.