מרקטינג אוטומיישן (Marketing Automation) זו שיטה שהופכת דרכי פעולה ידניות (שליחת מייל יזום / הודעת SMS בודדת ועוד) לאוטומטיות, באמצעות תוכנות שיווק מתקדמות. בעברית נהוג לקרוא לשיטה הזו – אוטומציה שיווקית.
תפקידה של האוטומציה השיווקית הוא לשפר תהליכי שיווק, להגדיל יעילות ולקדם קשר עם לקוחות נוכחיים ועתידיים. היא מאפשרת לקבל תמונה רחבה של העסק, לשדרג את השירות ללקוחות, ובעיקר – להגדיל את המכירות.
כדי שהשימוש באוטומציה שיווקית יביא לתוצאות מקסימליות ויסייע ליצור שיווק חכם, מומלץ מאוד להיעזר בצוות מנוסה ומקצועי. למומחי הפרסום שלנו יש ניסיון עשיר בגיבוש והטמעת מערכות מרקטינג אוטומיישן, עבור מגוון של לקוחות ותחומים. נשמח לסייע גם לכם.
מה כולל התהליך
נאפיין את קהל היעד ונזקק- מי הם האנשים שאתם רוצים להגיע אליהם עם הקמפיין, מהם הצרכים, הרצונות וההתנהגויות שלהם, ואיפה הם מבלים את זמנם באינטרנט. לאחר מכן, נבחן אילו ערוצים מתאימים ביותר להגעה אל קהל היעד שלכם, כאשר האפשרויות הנפוצות הן דוא"ל, רשתות חברתיות, אתרים, פרסום בתשלום ועוד.לאחר מכן, נגבש את מסע הלקוח בתהליך המרקטינג אוטומיישן, בכמה צעדים:
הגדרת יעדים
ראשית נבין ביחד איתכם: מהן מטרות הקמפיין? האם אתם רוצים להגדיל את מספר הלידים? לשפר את אחוזי ההמרה? אולי בכלל לחזק את נאמנות הלקוחות? ביחד נגדיר יעדים מדידים וברורים שנוכל לעקוב אחריהם לאורך הקמפיין.
הבנת קהל היעד ובחירת ערוצים מתאימים
מרקטינג אוטומיישן מוצלח שולח לאנשים הנכונים, בזמן הנכון, את המסרים הנכונים. אנחנו נדאג לפתח עבורכם תוכן איכותי ומעניין שיעסיק את קהל היעד שלכם וידרבן אותם לבצע פעולה. התהליך יכלול הכנת דפי נחיתה, פוסטים ברשתות חברתיות, ניוזלטרים, סרטונים ועוד.
עיצוב תזמון, מעקב ומדידה
חשוב לקחת בחשבון את התנהגות קהל היעד שלכם ואת זמני הפעילות המועדפים עליהם. על כן, בסוף תהליך גיבוש המרקטינג אוטומיישן, נקבע מתי יישלח כל אחד מהמסרים בקמפיין ולפי אילו טריגרים (פתיחת דיוור / צפייה במוצר / הוספת מוצר לסל קניות ועוד), ונעקוב אחר ביצועי הקמפיין באמצעות כלי ניתוח, כולל דיוקים והתאמות.
שירותים משלימים
בנוסף למרקטינג אוטומיישן, אנחנו מציעים מבחר של כלים ושירותים. באמצעותם, יש לנו את היכולת ליצור שיווק חכם ולהפיק את התוצאות המקסימליות:
בניית אסטרטגיית שיווק בדיגיטל
מחקר מתחרים ותכנון מתודולוגי שמטרתו לשווק מוצרים או שירותים באמצעות פלטפורמות דיגיטליות כמו מדיה חברתית, דואר אלקטרוני, אתרי אינטרנט, וכלים דיגיטליים נוספים.
קידום ממומן (PPC)
פרסום מבוסס ביצועים, כאשר משלמים רק כאשר הגולשים מקליקים בפועל על המודעה/כאשר משיגים מספר מסוים של חשיפות למודעה. פלטפורמה זו מאפשרת ליצור נוכחות ברשת בקלות וביעילות במנועי חיפוש, ברשתות חברתיות ובאתרי אינטרנט פופולריים, ולהתמקד בקהלי היעד הרלוונטיים ביותר.
אנליטקה ושיפור המרה
נבצע ניתוח מעמיק של מידע כמו התנהגות משתמשים, תעבורה לאתר ותגובות של הלקוחות לקמפיינים, באמצעות כלי אנליטיקה מתקדמים. הניתוח יספק לנו תובנות עסקיות משמעותיות שיעזרו לשפר ולשדרג תהליכים, ולהפוך כמה שיותר מבקרים באתר ללקוחות בפועל.
נשמח לגבש גם לכם, מרקטינג אוטמיישן מדויק וחכם!
לפרטים נוספים, דברו איתנו 🙂