סטנדרט חדש של סדר, ארגון ושליטה בנתונים
העולם הדיגיטלי של היום מביא איתו אפשרויות רבות ומגוונות לפרסום, שיווק וצמיחה עסקית, אבל יחד עם כל אלה הוא מביא איתו גם כמות עצומה של מידע שתהיה גדולה יותר מהיכולת לטפל בו ולהפיק ממנו את המירב. במקום לקרוס תחת הנטל, הכירו את ה"מרקטינג אוטומיישן".
איך מושכים לקוחות חדשים אל העסק תוך כדי ניהול שוטף?
אם ניסיתם לעשות את זה בעצמכם, ואפילו אם הקמתם מחלקה שיווקית שתעשה זאת עבורכם, בטח שמתם לב שרק איסוף המידע והפילוח שלו, בלי לנקוט בשום פעולה אחרת עדיין, מכלים זמן רב מדי. הפתרון היעיל והאפקטיבי ביותר לכך הוא שימוש במרקטינג אוטומיישן. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להגדיר את התנהלות העניינים הרצויה ולתת למערכת לבצע את הפעולות באופן אוטומטי, כך שאתם או הצוות שלכם תוכלו לפנות את הזמן לעניינים חשובים לא פחות בתחומים אחרים.
שליטה מקסימלית בנתונים
כפי שפתחנו ואמרנו, כמויות המידע הנאספות ברשת היום הן כמעט בלתי אפשריות להתמודדות וקל מאוד ללכת בתוכן לאיבוד. במקום לאבד עשתונות מול הרים של דאטה, מרקטינג אוטומיישן עושה הכל ביעילות מעוררת השראה והכי חשוב: במספר לחיצות כפתור בלבד.
היא תאסוף עבורכם את הנתונים על הלקוחות הפוטנציאלים והקיימים שלכם, תנהל את משלוח הדיוורים עבורכם באופן שוטף, תבצע ניטור של פעילות הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים באתר שלכם, תעקוב אחרי המבקרים באתר וברשתות החברתיות, ותאסוף לידים בצורה חכמה, נוחה ויעילה.
המערכת גם תתחזק בצורה אוטומטית, על פי הגדרות שלכם, את כלל הקשרים העסקיים שלכם עם כלל הלקוחות (קיימים ופוטנציאליים) עד להנעה לפעולה הרצויה (רכישה/הרשמה/הצטרפות למועדון וכו'). ואם כל זה לא מספיק, מערכת מרקטינג אוטומיישן גם דואגת לשמור על קשר עם הלקוח גם לאחר ביצוע רכישה ולהציע לו מוצרים נוספים של העסק שלכם. כל זה תוך סינכרון מקסימלי עם כלל מחלקות העסק שלכם, במידה וקיימות.
סדר וארגון
מי שכבר יצר קמפיינים שונים בטח מכיר את התחושה הזו של תביעה בתוך ים של מידע, קבצי אקסל, ניירת, טבלאות ותרשימי זרימה של מהלך הקמפיין ותרחישים אפשריים המתרחשים בו.
מערכת המרקטינג אוטומיישן עושה לכם סדר בכל הבלאגן הזה בפשטות וביעילות.
אם, לצורך העניין, אתם רוצים לנהל קמפיין דרך המייל – מרקטינג אוטומיישן תנהל אותו בצורה יעילה ותוודא שהלקוח שלכם יקבל מיילים שיגבירו את ההנעה לפעולה אחת לתקופה אותה אתם הגדרתם מראש, ובהתאם לפעולות שנעשו באתר על ידי אותו לקוח. היא גם תנהל עבורכם את כל הקמפיינים ברשתות החברתיות, במקום שאתם תאלצו לעבוד שעות נוספות ואולי אפילו לפתח יד שלישית ורביעית כדי להצליח להיות בכל מקום בכל רגע נתון.
ולסיום, המערכת גם תעזור לכם לבצע ניתוח מדויק של פעולות השיווק השונות בהן נקטתם, כך שתוכלו לראות איזה פעולות היו היעילות ביותר לקידום העסק שלכם ועל איזה אפשר לוותר. למעשה, המערכת מאפשרת לכם לנצל את כלל הכלים השיווקיים הקיימים ברשותכם באופן מקסימלי, יעיל ואפילו חסכוני יותר מאשר בעבר.