האוטומציה הפכה לחלק בלתי נפרד מחיינו, וכעת היא גם האמצעי העיקרי שדרכה חברות רבות מנהלות את קשרי הלקוחות שלהן. מותגים רבים מגלים כי החדרת המותג לשוק לראשונה אינו האתגר הגדול ביותר. הקושי הגדול של חברות הוא שימור המותג וניהול המוניטין שלו.
למרבה המזל, באמצעות אוטומציה ניתן לבנות גם את המוניטין העסקי של הארגון ולשמרו.
ייעוץ שיווקי דיגיטלי: כך עושים זאת בעידן החדש
היועצים השיווקיים מהדור הישן היו מתמקדים בעיקר בהגדרת מטרות העסק ושיפור המוטיבציה בקרב העובדים.
יועץ שיווקי מקצועי בעידן החדש הוא אדם הבקיא גם בתחום הדיגיטל והאוטומציה, ומסוגל לייעץ לחברה בשימוש ביתרונות Marketing automation להשגת מטרותיה. ארגון שמצליח להתייעל באמצעות שיווק חכם יותר, יצליח לממש את היעדים העסקיים עוד לפני תאריך היעד, ויפתיע את משקיעיו בשורת רווח גבוהה.
לעומת זאת, מותגים שנשארים מאחור, ואינם ממנפים את הפוטנציאל של הטכנולוגיה, לא יוכלו להתמודד בסביבה הגלובלית התחרותית.
כל שירותי ניהול המוניטין וקשרי הלקוחות תחת מטריה אחת
בחברת A-2-Z אנו מסיעים לארגונים להתייעל באמצעות תכנון חכם של קשרי לקוחות על ידי פלטפורמות אוטומטיות המתממשקות לתוכנות הקיימות בעסק. אנו יודעים כיצד להשתמש בדאטה שהחברה צברה עם השנים, ולהפוך אותו למנגנון מכירה יעיל ללקוחות קיימים. בנוסף, אנו דואגים לשמר את המותג בזיכרונו של הלקוח וליצור שיווק מותאם אישית לכל אדם לפי תחומי העניין שלו.
שיווק בהתאמה אישית הוא סוד הקסם
גילינו עם השנים כי שיווק אישי מצליח לפרוץ את המחסומים של לקוחות רבים לפני הרכישה. אם הם בונים אמון במותג ומזהים כי הוא עונה על צורכיהם, הם יחזרו לצרוך שירותים ומוצרים נוספים. ניהול מוניטין של החברה אינו רק יחסי ציבור. הוא שימוש בקשר עם הלקוח לאורך זמן, כך שיהפוך להיות ברירת המחדל שלו בכל פעם שהוא רוכש מוצר בנישה זו. למשל, אם תחשבו על המותג של הטלפון הנייד שאתם מחזיקים ביד, תגלו איך אותה חברה הפכה אתכם ללקוחות מרוצים החוזרים שוב ושוב לצרוך את אותו מותג.
לסיכום, שיווק חכם ואוטומטי בסיוע A-2-Z, יכול לשנות מקצה לקצה את הדרך שבה פעלתם עד היום, ולאפשר לכם לגדול בקצב מהיר תוך מינוף היכולות והניסיון שצברנו עם השנים בתחום.