יוטיוב, אתר הסרטונים הגדול והמצליח ביותר בעולם שנרכש על ידי גוגל בשנת 2006 מאפשר להציג פרסומות ומודעות ברחבי האתר. חברות רבות זיהו את הפוטנציאל הרב הטמון בווידאו ופתחו ערוץ יו טיוב ייעודי עבורם בו הם מעלים סרטונים שונים של החברה. ניהול ערוץ יוטיוב אינו מספיק, יש צורך למשוך אנשים לעמוד ולאתרי האינטרנט של החברה על ידי קידום ממומן ביוטיוב.
סוגי מודעות שניתן לפרסם ביוטיוב
אנשי PPC מייצרים קמפיינים ממומנים ביוטיוב בחלוקה לפי מספר סוגי מודעות. InSearch היא מודעה שמופיעה כאשר משתמש מחפש סרטון מסוים במנוע החיפוש של יוטיוב. מודעה נוספת וחשובה היא InDisplay שמופיעה לצד הסרטונים או בתוכם. מודעת InDisplay תופיע או בתור InSlate זאת אומרת בסרטון עצמו לפני הצפייה בו. לרוב מודעה זו גם מעצבנת את המשתמש ולכן כדאי להשקיע בפרסום תוכן רלוונטי ומעניין, או בתור InStream סרטון שרץ באופן אוטומטי לפני הסרטון עם אפשרות לדלג עליו תוך 5 שניות.
כיצד מתבצע פרסום ממומן ביוטיוב?
בפרסום ממומן ביוטיוב יש לבחור בתקציב יומי וחודשי. אם מעלים סרטון שיווקי, כלל הברזל הוא לבחור בסרטון מעניין, מהנה או אינפורמטיבי שיתפוס את תשומת לב הגולש כבר בשניות הראשונות. כמו כן, חשוב לבחור בכותרת ותיאור מתאימים לטובת החיפוש והקידום האורגני. אנו בחברת A-2-Z בעלי ניסיון רב בפרסום ממומן ביוטיוב, לאחר שיחה ובדיקה איתכם נוכל להתאים עבורכם את המודעה הטובה ביותר בהתאם לסוג התוכן, החברה ודרישות הלקוח, ולהגיע לתוצאות מיטביות.