במהלך חודשים אפריל – מאי 2010, סייעה לנו חברת A-2-Z באופן משמעותי בקמפיין פייסבוק לקידום ‘כנס 10,000′, לציון עשרת אלפים בוגרים למרכז הבינתחומי הרצליה הן בשיווק הכנס ובפרסומו.
הצוות של A-2-Z הצליח בתום תקופה די קצרה של עבודה משותפת להביא את אתר הכנס ושאר הקבוצות בפייסבוק הרלוונטיות למרכז הבינתחומי להישגים ניכרים בכל הנוגע לחשיפתו בפועל…
עצותיהם וחוות דעתם, שנגעו לא רק לקידום האתר אלא אף לנושאים שיווקיים ואחרים, היו מאירי עיניים וגרמו לנו להרגיש שמדובר בשותפות אמיתית.