אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל היא תכנון מתודולוגי ותכניות פעולה המתבצעות באמצעות כלים דיגיטליים, על מנת לשווק ולקדם עסקים ומותגים. האסטרטגיה מתמקדת ביצירת חוויית משתמש דיגיטלית חיובית, בקידום של מוצרים ושירותים באמצעות פלטפורמות מקוונות, ובבניית קשר עם הלקוחות דרך מגוון כלים כמו: אתרי אינטרנט, רשתות חברתיות, אימייל, ועוד.
על מנת שאסטרטגיות שיווק באינטרנט יביאו לתוצאות הטובות ביותר, מומלץ מאוד להיעזר בגורם מנוסה ומקצועי. מומחי הפרסום שלנו הם בעלי ניסיון עשיר בבניית אסטרטגיות שיווק אפקטיביות, עבור לקוחות רבים ושונים.
הצוות המנוסה שלנו ישמח לעזור גם לכם, ולבנות את האסטרטגיה שמותאמת בדיוק לצרכים שלכם.
מה כולל התהליך?
בניית אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל מורכבת מכמה צעדים מרכזיים:
הגדרת מטרות
הצעד הראשון שלנו הוא להגדיר יחדיו בצורה ברורה, מהן המטרות שתרצו להשיג באמצעות השיווק הדיגיטלי. האם תרצו להגדיל את המודעות למותג? לייצר לידים חדשים? להעלות את המכירות? הגדרת מטרות מדידות תאפשר לבחור את הערוצים והטקטיקות המתאימים ביותר, ותסייע לנו לעקוב אחר ההתקדמות לאורך זמן.
הבנת קהל היעד ומחקר מתחרים
בתחילת תהליך גיבוש האסטרטגיה, חשוב להבין לעומק את קהל היעד שלכם: מי הם? מהם הצרכים והרצונות שלהם? איפה הם מבלים את זמנם באינטרנט? ככל שנדע יותר על קהל היעד שלכם, נוכל להתאים להם את המסרים והתוכן שלכם בצורה הטובה ביותר. בנוסף, נבצע מחקר על המתחרים שלכם כדי להבין- מה הם עושים בתחום הדיגיטל? באילו ערוצים הם משתמשים? איזה סוג של תוכן הם מייצרים? מהן נקודות החוזקה והחולשה שלהם? מחקר מתחרים יסייע לנו לזהות הזדמנויות ולבדל אתכם מהם.
בחירת ערוצים וגיבוש תוכנית פעולה
קיימים ערוצים דיגיטליים רבים ושונים, כגון: אתרים, רשתות חברתיות, מיילים, קידום אתרים (SEO), פרסום ממומן (PPC), תוכן שיווקי (Content Marketing) ועוד. חשוב לנו לבחור את הערוצים המתאימים ביותר לקהל היעד שלכם ולמטרות שלכם, ורק לאחר שנבחר את הערוצים הנכונים, נפתח תוכנית פעולה מפורטת שתכלול את הפעולות שיש לבצע בכל ערוץ. תוכנית הפעולה תכלול יעדים מדידים, לוחות זמנים ותקציב.
שירותים משלימים
מעבר לתהליך הבנייה של אסטרטגיות שיווק באינטרנט, אנחנו מציעים מגוון כלים ושירותים דיגיטליים:
שיווק אוטומטי (Marketing Automation)
אנחנו עושים שימוש במערכות שמאפשרות ליצור ולנהל קמפיינים שיווקיים באופן אוטומטי, וליצור חווית שימוש אישית ומוצלחת יותר עבור הלקוחות והמשתמשים. תהליך זה משלב כלים דיגיטליים עם לוגיקה והבנה עמוקה של התנהגות הלקוחות.
קידום ממומן (PPC)
פרסום מבוסס ביצועים בו משלמים על הקלקות/מספר מסוים של חשיפות, אשר מאפשר לנו להתמקד בקהלי יעד רלוונטיים. פרסום זה עוזר ליצור בקלות וביעילות נוכחות ברשת בפלטפורמות כמו מנועי חיפוש, רשתות חברתיות ואתרי אינטרנט פופולריים.
אנליטיקה ושיפור המרה
ניתוח מעמיק של מידע כמו התנהגות משתמשים, תנועה לאתר ותגובת לקוחות לקמפיינים, יעזור לנו להפיק תובנות עסקיות משמעותיות עליהם. אנחנו משתמשים בכלי אנליטיקה מקצועיים ובאמצעותם אוספים תובנות חשובות שיכולות לסייע לכם לשפר תהליכים, ולהמיר כמה שיותר מבקרים באתר ללקוחות בפועל.
נשמח לעזור גם לכם עם אסטרטגיה דיגיטלית מנצחת.
לקבלת נוספים, דברו איתנו 🙂