אתר מכירות הוא חלק בלתי נפרד מעסק עבור חברות מסוימות, ובחלק מהמקרים הוא אפילו מהווה את מקור פרנסתן העיקרי. כשהאתר פועל ללא תקלות, נגיש למשתמשים ומאובטח היטב, ניתן להרוויח חנות זמינה 24/7, שעונה על כל הצרכים של העסק והמשתמשים.
לא משנה מה מוכרים – האתר צריך להיבנות בצורה חכמה ומזמינה, כדי שהגולשים יוכלו ליהנות מחווית רכישה קלה, מהירה, ולא פחות חשוב – מהנה!
איתנו תקבלו מעטפת פתרונות תחת קורת גג אחת
עיצוב ומיתוג
בניית אתרי חנות צריכה להיעשות עם עיצוב ומיתוג מדויקים, שיעניקו לגולשים שלכם חווית משתמש ייחודית ויעמיקו את הקשר שלכם איתם.
אנחנו מציעים עיצוב שיהיה שונה מהרווח מסביב, ויקנה לאתר שלכם את הנראות הייחודית שתגרום לו לבלוט מעל כל השאר. במהלך התהליך נקבע את היסודות הוויזואליים של המותג – צבעי מותג, גופנים מתאימים, אלמנטים גרפיים מייצגים (רקעים, תמונות אווירה), ועוד.
בניית אתר נגיש
בתהליך בניית אתרי איקומרס חייבים להקפיד על נושא הנגישות על-פי הנחיות התקן הבינלאומי WCAG.
אנחנו מקפידים על פיתוח אתרים נגישים ומעוצבים בצורה שמקנה גישה נוחה עבור כל סוגי המשתמשים, כולל גולשים עם מוגבלות פיזית או קוגניטיבית. ההנגשה של האתר נעשית בקוד עצמו, על מנת להבטיח את קיום התקנות השונות שבחוק הנגישות: התאמת גודל פונטים, ניגודיות גבוהה בין הרקע והטקסט, שימוש באייקונים שיוצרים חווית גלישה נעימה, ועוד.
התאמה למנועי חיפוש
חלק אינטגרלי בבניית אתרי חנות הוא הכנה ל-SEO. מחלקת ה-SEO שלנו תבצע בדיקה יסודית של קוד האתר, על מנת לגלות שגיאות שעלולות לפגוע בדירוג האתר בגוגל. במסגרת הבדיקה נוודא: עמידה בתקנים, אפשרויות ניווט אופטימליות והתאמה מלאה לכל סוגי הדפדפנים והמכשירים, ונטמיע סכמה שתעזור לאנדקס את המוצרים ולהציג אותם בתוצאות השופינג של גוגל.
אפיון UI/UX
בניית אתר מכירות מתחילה באפיון של חווית המשתמש וממשק המשתמש (UI/UX). אנחנו מציעים אפיון מקצועי ואפקטיבי שעושה את כל ההבדל בין חווית משתמש בינונית, לבין כזו שהופכת להנאה צרופה, וגורמת למשתמשים לחזור שוב ושוב. אז איך יהיה בנוי האתר? מה יהיו הקטגוריות הראשיות? מה יהיו תתי הקטגוריות? אפיון נכון דורש הבנה מעמיקה בעולמות הדיגיטל, אבל אל תדאגו – בשביל זה אנחנו פה 🙂
פתרונות משלימים:
מרקטינג אוטומיישן
במהלך בניית אתרי איקומרס, מומלץ להטמיע ניהול אוטומטי של מערך השיווק – תהליך שנקרא מרקטינג אוטומיישן. בתהליך זה, נטמיע מעקבים על סל הקניות הנטוש של המשתמשים ונבצע אופטימיזציה של המוצרים – שליחת הודעות אוטומטית לגולשים שהתעניינו במוצר וצפו בו/הוסיפו אותו לסל, על מנת שיחזרו לאתר וישלימו את הקנייה.
אנליטיקה
בניית אתר מכירות זה רק שלב א'. לאחר שהאתר עלה לאוויר, יש לעקוב אחרי התנהגות הגולשים ולנתח אותה: באיזה מוצר צפו יותר, איזה מוצר הוסיפו לסל, לאיזה מוצר ביצעו רכישות… איסוף מידע זה וניתוח שלו, משלימה את התמונה של התנהגות הגולשים באתר. אנחנו מסייעים לכל בעלי אתר איקומרס לבצע את המדידות המתקדמות, ולהגדיר דוחות ודש-בורדים שנתפרים במיוחד עבורם.
פרסום ממומן
גם אתר המכירות הכי יפה בעולם, לא שווה הרבה אם אף אחד לא רואה אותו.
אנחנו נוודא שזה לא יקרה 🙂
נפרסם את האתר ומוצריו בפלטפורמות שונות כמו: מודעות ממומנת ב-Google, רשתות חברתיות, המלצות תוכן טיקטוק ועוד, בשביל שכמה שיותר אנשים יגיעו אל האתר שלכם.
נשמח לעזור לכם בבניית אתר מכירות לפנתאון.
לפרטים נוספים, אנחנו כאן!