דף נחיתה לעסק זה כלי נהדר להעביר להציג מסרים נקודתיים ולהניע לקוחות פוטנציאליים לבצע פעולה מסוימת (רישום, רכישה, השארת פרטים וכו'). מדובר בפלטפורמה מעולה להגדיל את המעורבות של הגולשים, להשיג מידע איכותי וממוקד עליהם, לתקשר תוכן חשוב וייצוגי, ובעיקר – להשיג תוצאות מהירות בזמן קצר! כשניגשים לתהליך של בניית דף נחיתה, חשוב לוודא שהוא יהיה נגיש כהלכה, ממוקד מטרה, ושיענה על המטרה שלשמה הוא נוצר.
בגלל שמדובר בעמוד אחד בלבד, חשוב שיהיה חזק מדויק- שיהיה בנוי בצורה חכמה, שיתקשר את התוכן הנכון בצורה הנכונה, ושיהפוך את הגולשים ללקוחות. אנחנו כאן בשביל ליצור לכם דף נחיתה מזמין ומכוון תוצאות, שייצג אתכם בכבוד שמגיע לכם.
ואם אתם מתעניינים בבניית דף נחיתה בוורדפרס – הגעתם למקום הנכון!
מה כולל התהליך
הגדרת מטרות וקהל היעד
בראשית תהליך בניית דף נחיתה לעסק, יש להגדיר את קהל היעד ואת מטרת עמוד הנחיתה (הרשמה לרשימת תפוצה, קניית מוצר, ליד ועוד). בשלב זה נתמקד על צרכי הלקוחות, נגדיר את הדרכים האופטימליות להשגת המטרות של העמוד, ונשאל שאלות מנחות כגון: מיהו קהל היעד? אילו מוצרים או שירותים עמוד הנחיתה מציע? מיהם המתחרים של העסק? ועוד שאלות שיעזרו לנו לעשות סדר בבלאגן.
לאחר שנגדיר ונמקד את המטרות העסקיות של עמוד הנחיתה בתהליך מסודר, נוכל להתאים את סגנון המסרים, את התכנים המתאימים, ואת והרכיבים האינטראקטיביים הנדרשים בתוכו. התשובות לשאלות ששאלנו ישפיעו על מאפיינים קרדינליים בעמוד הנחיתה – אורך הטקסט, העיצוב של העמוד, ההיררכיה של התוכן ועוד.
עיצוב וחווית משתמש
בתהליך של בניית דף נחיתה, חשוב מאוד לזכור שתי מילים חשובות – חווית משתמש. חווית המשתמש נמצאת בכל דבר ותלויה בהרבה דברים… כמה נגיש המידע החשוב, כמה קליקים/גלילה לוקח על מנת להגיע למקומות השונים, וכמובן – איך מעוצב העמוד ואיזו הרגשה הוא נותן לגולשים בתוכו. בזכות הגדרת המטרות וקהל היעד שערכנו בשלב הקודם, נוכל לבנות עמוד נחיתה עם היררכיה נכונה, עיצוב מדויק, וחווית גלישה נעימה ומזמינה. הגולשים שלכם יוכלו ליהנות מחווית הגלישה, להשאיר פרטים, לשתף פעולה, ואפילו להישאר עם טעם של עוד לפעם הבאה.
הנגשה
בזמן יצירת דף נחיתה, אסור לשכוח את נושא הנגישות. אנחנו מקפידים על פיתוח ועיצוב של עמודי נחיתה נגישים ונוחים לכל סוגי המשתמשים, כולל גולשים עם מוגבלות פיזית או קוגניטיבית. ההנגשה של העמוד נעשית בקוד, תוך יישום תקנות שונות שנמצאות בחוק הנגישות: תוכן נגיש לקריאה על ידי תוכנה קוראת מסך (Screen Reader), אפשרויות ניווט נגישות, עיצוב נגיש לקריאה, עבור אנשים כבדי ראייה, ושימוש באייקונים ובצבעים ניגודיים שמייצרים חווית גלישה קלה ומהנה לגולשים. עם עמודי הנחיתה שלנו, תוכלו להיות בטוחים שאתם נגישים על-פי הדרישות המחמירות שבחוק הנגישות על-פי הסטנדרט הבינלאומי WCAG, כך שכולם יוכלו ליהנות מהתוכן שלכם.
פתרונות משלימים:
פרסום ממומן
בניית דף נחיתה מדהים ומדויק, לא שווה שום דבר אם אף אחד לא יראה אותו. אנחנו כאן לוודא שזה לא יקרה! נפרסם את עמוד הנחיתה בפלטפורמות שונות כמו: מודעות ממומנת ב-Google, רשתות חברתיות, המלצות תוכן טיקטוק ועוד, בשביל שכמה שיותר אנשים ייחשפו אליכם ואל מה שיש לכם להציע, בצורה היעילה ביותר.
קופי וקריאייטיב
יצירת תוכן ומדיה עשירים (טקסטים, תמונות וסרטונים) יסייעו להשיג את מטרת העמוד ולהגדיל את שיעור ההמרה בעמוד. אבל מה אומרים? ואיך אומרים? ואיך התוכן צריך להיראות ולהתחלק? תלוי בעסק ובקהל היעד. יש הרבה דברים שאפשר להגיד, אבל צריך להגיד אותם בצורה הנכונה. אנחנו כאן בשביל לעשות לכם סדר בבלאגן 🙂
אנליטיקה ושיפור יחסי המרה
יצירת דף נחיתה אמורה להסתיים עם הכנת תשתית לאנליטיקה. עמודי הנחיתה מספקים נתונים מדויקים על הפעולות שהמשתמשים ביצעו, ובעיקר האם הם עמדו במטרות שלשמן הדפים הוקמו – השארת פרטים בטופס צרו קשר, לחיצה על כפתור חיוג, וכו'. כל הפעולות של הגולשים ימדדו באמצעות גוגל אנליטיקס 4, שמספק לנו המון מידע חשוב על התנהגות הגולשים באתר, בצורה פשוטה ותמציתית.
נשמח לפתח לכם עמוד נחיתה נגיש ומזמין.
לפרטים נוספים, דברו איתנו!