מיתוג אתרים נכון יכול להעמיק רבות את החיבור של העסק עם קהל היעד שלו, ולהבליט את החוזקות שלו ביחס למתחריו. בחירת צבעים נכונים, בחירת גופנים נכונים, יצירת סגנון ושפה ייחודיים שמתאימים לעסק, בחירת אייקונים מייצגים… כל אלו יכולים ליצור חווית משתמש ייחודית ומקרבת, שתבסס את המעמד שלכם ותחבר אתכם אל קהל היעד שלכם.
אנחנו מתמחים במיתוג ובניית אתרים, ונדע לזקק גם לכם את ה-look & feel שמתאים בדיוק עבור העסק שלכם. אתם תהיו חלק אינטגרלי מהתהליך – החל משלב החשיבה והתכנון הראשוני, דרך שלב העיצוב הגרפי, ועד לשלב יישום העיצוב ושיקוף המסרים הנבחרים. בסוף, תהיה לכם שפה שמתאימה לערכי המותג שלכם עם טביעת אצבע ייחודית רק לכם. אתם – תוכלו לבלוט עם נראות שתייצג אתכם בכבוד, והגולשים שלכם – יוכלו ליהנות מחווית משתמש יעילה ומזמינה, ואפילו ולזכור אתכם עד לפעם הבאה 🙂
איתנו תקבלו מעטפת פתרונות תחת קורת גג אחת
מחקר שוק
לפני כל תהליך עיצוב ומיתוג אתרים, צריך להגדיר את קהל היעד ואת המטרות של העסק. התהליך איתנו כולל זיקוק של צרכי הלקוחות ושל זהותם הייחודית, כבסיס ממנו נגדיר את סגנון המסרים, התכנים והרכיבים הוויזואלים הדרושים באתר שלהם. בעזרת המחקר היסודי, נבחן לעומק את אתרי המתחרים ומקבלים להבין את הזירה, ונגבש כיוונים לכיווני מיתוג חדשים ומבדלים. שלב חשוב זה יאפשר לנו לבנות מיתוג חכם ומדויק שפשוט. נגיש. עובד.
עיצוב זהות וגרפיקה
עכשיו מגיעים לחלק הכיף! המוד-בורד! צעד הכרחי בתחילת כל תהליך של מיתוג אתרים, שמקבץ השראות וסגנונות רצויים לכדי לוח מייצג אחד. לאחר שנגבש 'מוד בורד' שיתן לנו את ההשראה ל-look & feel שרצינו, נוכל לקבוע את היסודות הוויזואליים של המותג – צבעי המותג המתאימים, גופנים מדויקים, אלמנטים גרפיים מייצגים (תבניות עיצוב, אייקונים, רקעים, תמונות אווירה) ואת כל הרכיבים שיקבעו את הנראות של האתר.
פיתוח
זהו השלב המרגש בעיצוב ומיתוג אתרים, בו רואים את האתר שתכננו וחלמנו עליו, קורם עור וגידים. בזכות מחקר השוק ועיצוב הזהות והגרפיקה שאפיינו בשלב הקודם, נפתח לכם אתר שבאמת מתאים למותג ולקהל היעד שלכם. העיצוב יתורגם לקוד נקי, בשביל שהגולשים שלכם יוכלו ליהנות מאתר מהיר עם פחות באגים.
מיתוג נגיש
לאורך כל שלבי התהליך, נקפיד על מיתוג נגיש לכל סוגי הגולשים, כולל גולשים עם מוגבלות פיזית או קוגניטיבית. ההנגשה של המיתוג נעשית בקוד, תוך יישום תקנות שונות שנמצאות בחוק הנגישות: תוכן נגיש לקריאה על ידי תוכנה קוראת מסך (Screen Reader), אפשרויות ניווט נגישות, עיצוב נוח לקריאה עבור אנשים כבדי ראייה, ושימוש באייקונים ובצבעים ניגודיים שיוצרים חווית גלישה קלה ומהנה לגולשים. בסוף התהליך, תוכלו להיות בטוחים שאתם נגישים על-פי הדרישות המחמירות שבחוק, כך שכולם יוכלו ליהנות מהתוכן באתר שלכם.
פתרונות משלימים:
התאמה למנועי חיפוש
תהליך נכון של מיתוג ובניית אתרים , צריך לכלול בתוכו הכנה לקידום אורגני (SEO). בדיקה מדוקדקת ויסודית של קוד האתר כבר בשלב הפיתוח, מאפשרת לגלות שגיאות שעלולות לפגוע בדירוג של האתר בגוגל בהמשך. במסגרת הבדיקה נוודא: עמידה בתקנים, החלת חוויית משתמש מיטבית עם אפשרויות ניווט אופטימליות, התאמה מלאה לכל סוגי הדפדפנים והמכשירים השונים, ועוד.
ניהול תוכן
תהליך מדויק של מיתוג אתרים, מסתיים ביצירת אסטרטגית תוכן מזמין שיתמוך בו. אסטרטגיית ניהול תוכן כוללת בראש ובראשונה תכנון ומחקר, לטובת בניית אסטרטגיה טובה ומדויקת שמותאמת לעסק. בחלק מהמקרים ניתן להשתמש בתכנים קיימים, ובחלק מהמקרים נכתוב תכנים חדשים עם ערך מוסף שמותאם למנועי חיפוש. לכם תהיה האפשרות לעדכן את התוכן בקלות במערכת הניהול של הוורדפרס.
אנליטיקה
לאחר שהאתר ממותג ועלה לאוויר, צריך לראות לראות שממקסמים את התנועה וממשיכים לשפר תוצאות תוך כדי תנועה. בתהליך האנליטיקה נבצע מדידות בעזרת גוגל אנליטיקס 4 לניטור של התנהגות הגולשים, על מנת שנוכל להפיק מהם תובנות שיווקיות או עסקיות. נמדוד אלמנטים, טפסים, וכל דבר שנגדיר יחדיו כחשוב. בזכות ניתוח הנתונים, נוכל לשפר את יחסי ההמרה באתר ולממש את מלוא הפוטנציאל שטמון בו.
נשמח ליצור את המיתוג המדויק עבורכם.
לפרטים נוספים, דברו איתנו!