אתר אי קומרס הוא חנות אונליין הפועלת לאורך כל שעות היממה והוא מכיל קטלוג מוצרים המשוייכים על פי קבוצות (קטגוריות), כאשר כל מוצר כולל תיאור ותמונות להמחשה. עבור כל מוצר קיים כפתור רכישה ואפשרות להוסיף מוצרים נוספים לעגלת קניות וירטואלית. רכישת המוצרים לרוב מתבצעת בכרטיס אשראי באתר באופן מאובטח.

למה צריך אתר מכירתי?

עסק שקיים בכל מצב – לדוגמה, בתקופת הקורונה עסקים שאפשרו רכישה מקוונת יכולו לעבור את התקופה בשלום.

הרגלי צריכה – הצרכנים התרגלו לרכוש אונליין וכבר אינם חוששים להשתמש בכרטיס האשראי כאשר הם רוכשים באתרי אי קומרס.

שירות לקוחות יעיל – המשתמשים נהנים משירות לקוחות מסור עד הבית וחווית רכישה שחוסכת זמן, לצד אפשרות להשוות מחירים בקליק בין חנויות רבות.

השמיים הם הגבול – בניית אתר מכירות באינטרנט מאפשר להגיע בקלות יותר לצרכנים, להתרחב לאזורים גיאוגרפיים נוספים ולהזניק את העסק לרמה שלא הכרתם.

מהו אנחנו מציעים?

ממשק ידידותי

מערכת ניהול נוחה לתפעול המאפשרת ליצור קטגוריות באופן חכם ואינטואיטיבי, להוסיף ניווט קל ונגיש וליצור תפריטים מתאימים והגיוניים.

תצוגת מוצרים מקיפה

הצגת מוצרים באופן ברור ומפורט הכולל: תמונות, תיאור,מחיר, תכונות ייחודיות, מידע טכני רלוונטי והצגת מוצרים דומים או נלווים.

עגלת קניות

מערכת מתקדמת המאפשרת ללקוחות להוסיף מוצרים לסל ולבצע בדיקת עגלה ותהליך הזמנה בקלות.

חיפוש מתקדם וסינון מוצרים

מערכת חיפוש מתקדמת ואפשרויות סינון לקונים כדי לאתר מהר וביעילות את המוצרים הרלוונטיים.

סקירות ודירוגים

הצגת אופציה לדירוגים וסקירות המוצרים עבור משתמשי האתר. זה עוזר ליצור אמון ולסייע בתהליך ההחלטה של הלקוח במהלך הקנייה.

תשלום מאובטח

החלת תכונות המבטיחות תשלום מאובטח והגנה על המידע והפרטיות של גולשי האתר כגון חיבור מאובטח (HTTPS), תעודת אבטחה (SSL/TLS) ושדרוגים שוטפים.

המומחים של A-2-Z ילוו אתכם לאורך כל התהליך

אתר מכירתי יהיה למעשה חלק בלתי נפרד מהעסק שלכם, ואף יוכל להוות כמקור פרנסה עיקרי ביום מן הימים. אם הוא פועל ללא תקלות, ומאובטח היטב, תוכלו לאפשר לו לעבוד עבורכם ולהרוויח מחנות שפועלת 24 שעות ביממה. כדי להנות מהיתרונות החשובים האלו, חשוב לעבוד עם חברה המתמחה בשלבים השונים הנדרשים לצורך הקמת אתר מכירות איכותי, ולא להתפשר על מתכנת מתחיל.

בחברת A2Z אנו מסייעים לבעלי עסקים להיכנס לעולם הריווחי של הדיגיטל באמצעות בניית אתר איקומרס והוספת מוצרי החנות לאתר ומציעים שירות מלא משלב האפיון עד פיתוח האתר, לרבות אפשרות להדרכה מלאה על ניהול מוצרים בממשק נוח ונגיש.

הנגשת אתרי מכירות בהתאם לתקנות

אנו מקפידים על פיתוח אתר נגיש ומעוצב בצורה שמקנה גישה נוחה עבור כל סוגי המשתמשים, כולל אנשים עם מגבלויות פיזיות, או קוגניטיביות. ההנגשה של האתר נעשה על ידי עקרונות ותקנות שונות בהתאם לחוק הנגישות, כגון:

תוכן נגיש: תוכן  להיות נגיש לקריאה והבנה על ידי תוכנה קוראת מסך (Screen Reader) ובהתאם לתקנות נגישות.

ניווט נגיש: האתר עם אפשרויות ניווט נגישות כמו מקשי גישה, תפריטים נגישים ותפריטי קיצורי דרך.

עיצוב נגיש: עיצוב נגיש לקריאה עבור אנשים עם מגבלות ראיה הכולל גודל פונטים מתאים, ניגודיות גבוהה בין הרקע והטקסט ושימוש באייקונים וצבעים המאפשרים הבנה טובה.

בנוסף אנו מסייעים לאפיין את המבנה של עץ האתר, לאסוף את התמונות והתכנים הדרושים ולאחר מכן להקים עבורכם אתר מכירתי. מעולם לא היה קל יותר להתחיל להרוויח מהרשת.

רוצים לשמוע עוד? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!