Outbrain ו-Taboola הן פלטפורמות לפרסום תוכן שיווקי באתרים בצורת מודעות, שמוצגות כתכנים קשורים בתחתית כתבות. הן נראות כמו חלק מהאתר, כך שהן פחות פולשניות מפרסומות רגילות. פרסום בפלטפורמות אלו מפיץ את התוכן לקהל רחב, כאשר ניתן לכוון את המודעות לאנשים שמתעניינים במוצר/השירות/תחומי עניין, לעקוב אחר הביצועים, לראות מה עובד ומה לא, ועוד.
אנחנו מומחים בקמפיינים ב-Outbrain וב-Taboola, ומציעים מגוון רחב של שירותים שיעזרו לכם להפיק את המירב מהקמפיינים שלכם. אם אתם מחפשים דרך יעילה לפרסם את התוכן השיווקי שלכם באמצעות פרסום באאוטבריין או פרסום בטאבולה, אנחנו הבחירה הנכונה עבורכם.
מה כולל התהליך?
התהליך של פרסום תוכן שיווקי באמצעות Outbrain ו-Taboola מורכב מכמה צעדים עיקריים:
הגדרת יעדים ובחירת קהל יעד
הצעד הראשון שלנו יהיה להגדיר איתכם בצורה ברורה מהן המטרות שאתם רוצים להשיג באמצעות הפרסום. האם תרצו להגביר את המודעות למותג? לגייס לידים חדשים? להעלות את המכירות? לצבוע קהל עבור קמפיין רימרקטינג עתידי? הגדרת יעדים מדידה תאפשר לנו לבחור איתכם את הקהל היעד, סוג התוכן והתקציב המתאימים ביותר.
לאחר הגדרת המטרות, נבחר את קהל היעד שאליו נרצה לפנות. Outbrain ו-Taboola מציעות אפשרויות מיקוד מתקדמות המאפשרות לכוון את המודעות לקהל ספציפי, על סמך דמוגרפיה, תחומי עניין, התנהגות גלישה ועוד.
יצירת תוכן שיווקי
אנחנו נוודא שהתוכן השיווקי שיפורסם יהיה איכותי, מעניין ורלוונטי לקהל היעד, ויגרום לאנשים לרצות לקרוא אותו וללחוץ עליו. נסייע לכם לבחור מתוך מגוון פורמטים של תוכן שיווקי כמו מאמרים, פוסטים בבלוג, סרטונים, אינפוגרפיקות ועוד, בהתאם לסוג הקמפיין.
הגדרת קמפיין, ניטור וביצוע התאמות
לאחר יצירת תוכן שיווקי, נגדיר את הקמפיין ב-Outbrain או ב-Taboola. במסגרת הגדרת הקמפיין, נקבע את התקציב היומי, משך הקמפיין, קהל היעד, סוגי המודעות ועוד. חשוב לנו לנטר באופן קבוע את הביצועים של הקמפיין ולבצע התאמות לפי הצורך. Outbrain ו-Taboola מספקות כלים רבים לניטור ביצועים, כגון מספר הקליקים, שיעור ההמרות ועלויות לליד. על סמך נתונים אלו, נוכל לבצע התאמות בקמפיין, כגון שינוי קהל היעד, שינוי סוגי המודעות או שינוי התקציב.
שירותים משלימים
מעבר לשירותים של פרסום באאוטבריין ופרסום בטאבולה, אנו מציעים מבחר של כלים ושירותים שיסייעו לכם ליצור שיווק חכם וממוקד שיביא לתוצאות מקסימליות:
קידום ממומן (PPC)
קידום ממומן הוא סוג של פרסום המבוסס על ביצועים, כאשר משלמים על הקלקות על המודעה/השגת מספר מסוים של חשיפות למודעה. בעזרת קידום זה, תוכלו ליצור נוכחות במנועי חיפוש, רשתות חברתיות, אתרי אינטרנט פופולריים ועוד.
אנליטיקה ושיפור המרה
ננתח עבורכם מידע כמו התנהלות משתמשים באתר, תעבורה לאתר ותגובת לקוחות לקמפיינים, בעזרת כלי אנליטיקה מתקדמים. הנתונים יספקו תובנות עסקיות משמעותיות שישפרו את התהליכים שלכם, כך שתוכלו להמיר כמה שיותר מבקרים באתר ללקוחות בפועל.
קידום אורגני (SEO)
קידום אורגני הוא תהליך שמטרתו לבצע אופטימיזציה למילות מפתח נבחרות, כדי לשפר את המיקום של האתר שלכם בתוצאות של מנועי החיפוש. המטרה היא להופיע במיקום גבוה ככל הניתן, ללא הוצאות על פרסום ממומן.
נשמח לעזור לכם עם תוכן שיווקי, שיגרום לעוד אנשים להכיר אתכם.
לפרטים נוספים, דברו איתנו 🙂