שיפור חוויית המשתמש והגדלת שיעור ההמרה מבוססים על ניתוחים מעמיקים של נכסים דיגיטליים. התוצר של אותם ניתוחים הוא דוחות אנליטיקה מפורטים, מדויקים ומקיפים מאוד. כל דוח מוצג ללקוחות באופן ברור וקל להבנה, כך שניתן יהיה להפיק ממנו מקסימום תועלת. בנוסף יצרנו עבורכם מקרא מונחים שיעזור לכם להבין בדיוק מהי המשמעות של כל אחד ממושגי היסוד בתחום.
המונחים המופיעים בהמשך העמוד הם אלה שמרכיבים את תמונת המצב לגבי ביצועי האתר והתנהלות המבקרים בו. כך למשל Conversions הוא נתון שמספק אינדיקציה לגבי מידת העמידה של האתר ביעדים שהגדרתם עבורו, Cost/Conv מאפשר לכם להבין עד כמה האתר משתלם, Social ו-Referral עוזרים לכם לדעת באילו ערוצים כדאי למקד את השיווק הדיגיטלי ו-Bounce Rate מדליק נורות אזהרה לגבי דפים באתר שגורמים לגולשים לצאת ממנו.
הבנת כל המונחים מבטיחה קבלת החלטות מיטבית, בדרך לאתר שמניב לכם תועלת מקסימלית.
- Sessions – ביקור באתר – כל כניסה לאתר נחשבת סשן
- Users – מבקרים יחודיים שנכנסו פעם ראשונה לאתר ועשו בו לפחות פעולה אחת
- Page Session – מספר העמודים הממוצע שגולש עובר בסשן אחד
- Session Duration – הזמן הממוצע שנמשך הביקור
- Bounce rate – אחוז הגולשים הנוטשים את האתר לאחר צפייה בדף אחד בלבד, מסך הגולשים הכללי
- Organic – תנועה דרך מנוע החיפוש של גוגל
- Direct – תנועה לאתר דרך המועדפים או דרך הזנת הכתובת בשורת ה- URL
- Paid – תנועה ממומנת לאתר לדוגמה פרסומות בגוגל
- Social – תנועה דרך רשתות חברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם וכ"ו
- (Other) – תנועה לא מתוייגת – בדר"כ תנועה ממומנת שאנליטיקס לא יודע מהיכן הגיעה
- Refferal – תנועה לאתר שהגיע דרך קישור לאתר כמו שיתוף בווטסאפ, קישור מאתר אחר
- Display – תנועה לאתר שהגיעה דרך קליק על באנרים לרוב גוגל אדס
- Impressions – חשיפות – מספר הפעמים שגולש צפה בתוכן מסויים כמו מודעה, באנר, פוסט
- Clicks – הקלקה על מודעה המובילה לאתר
- CTR – אחוז הקלקה – מספר הקליקים מתוך סך החשיפות שהתקבלו
- Conversions – המרות – יעדים שהוגדרו מראש כמו שליחת טופס צור קשר או שיחת טלפון
- Cost Conv – העלות הממוצעת של המרה אחת
- Cost Amount Spent – עלות
- CPC – Cost Per Click – עלות ממוצעת לקליק
- Engagement – מעורבות – הקלקהתגובהשיתוףלייק על פוסט