מרקטינג אוטומיישן – כך תעשו זאת נכון
מרקטינג אוטומיישן היא מערכת המאפשרת לעסקים לרכז את כל הנתונים הנאספים מהאפיקים השונים בהם נוצר מגע של המותג עם הצרכן, החל מנתונים המתקבלים מהשטח, כמו רכישות בחנות, ועד לאינפורמציה הנאספת מרחבי הרשת, כמו למשל פעילות באתר המותג, כניסה למייל שיווקי, או פעילות בעמוד העסקי של המותג ברשתות החברתיות.
כל הנתונים האלה יחד מאפשרים למותג שלכם לדעת בדיוק מי הצרכן שלכם ומה הוא רוצה וצריך, וכך להתאים עבורו ספציפית את מהלכי השיווק שיביאו אותו לרכישה. אבל איך עושים את זה בפועל?
שחקן חדש במגרש
מכיוון שהשימוש במרקטינג אוטומיישן נחשב היום להכרחי ולכן הפך לנפוץ ביותר, קיימות בשוק מערכות שונות ומודלים שונים המאפשרים מגוון רחב של אפשרויות הניתנות להתאמה לפי הצרכים הספציפיים השונים של כל מותג.
לכך אחת מהמערכות הללו ישנם יתרונות וחסרונות משלה, ולכן חשוב מאוד לדעת לבחור במערכת הנכונה ביותר עבורכם.
יוצאים לדרך
אחרי שבחרתם את המערכת הטובה ביותר עבורכם, הגיע הזמן לצאת לדרך ואתם רוצים להשיק קמפיין חדש שיניב עבורכם תוצאות מרשימות. אין ספק שמערכת מרקטינג אוטומיישן משתלבת בצורה מושלמת עם האסטרטגיה השיווקית של המותג ושתיהן יחד מובילות את המותג לצמיחה. כל זה בתנאי שהאסטרטגיה שלכם מתוכננת בדיוק מופתי, ולצורך כך דרושה חשיבה אנושית מדויקת והבנת כלל הצרכים של המותג על ידי אנשי מקצוע המתמחים בתחום.
לאחר שהגדרתם את האסטרטגיה והמטרות שלכם, יש להזין את כל הנתונים הרלוונטיים למערכת ורק במידה וכל התהליך נעשה בצורה מדויקת ומקצועית תוכלו להתחיל לראות תוצאות. השימוש במערכות אלה עלול להיות סבוך ומורכב במיוחד במידה ואינכם מתמצאים בהן.
שימוש לא מקצועי במערכות מרקטינג אוטומיישן עלול לגרום להוצאת כספים מיותרת שלא בהכרח תביא לתוצאות הרצויות. לכן אנו ממליצים להשתמש באנשי מקצוע רלוונטיים שברשותם קיימים הידע והניסיון הנדרשים לשימוש במערכות אלה ולהקמת קמפיינים פרסומיים ושיווקיים מוצלחים.
תנו לצוות המקצועי שלנו להוביל אתכם לעבר צמיחה עסקית באמצעות הידע והניסיון הרב שצברו בתחום זה.