ניתוח שיווקי זהו תהליך המתמקד בראש ובראשונה בקהל היעד, בפעילותו, רצונותיו, צרכיו ובעצם מנסה להיכנס לראש של הגולש בניסיון להבין אותו. לנתח אותו, את צרכיו, רצונותיו והמטרות שאיתן הוא הגיע לאתר.
ניהול אתרים שוטף והזנת תכנים
אתר אינטרנט הוא נכס יקר ערך עבור כל עסק. מצד שני לא כל בעל עסק יכול להקדיש זמן לכל המטלות הדרושות במסגרת ניהולו השוטף של האתר – ובפרט כתיבת תוכן שירשים את הגולשים היא במקרים רבים משימה בלתי אפשרית כמעט. הפתרון: שירות 360 מעלות – מעטפת שיווקית מקיפה שבמסגרתה אנחנו נבנה אתר (משוכלל ומותאם לכל המסכים), נטמיע קודים לניטור תנועות גולשים, נדאג לאחסון והנגשה, ניצור במידת הצורך גם דפי נחיתה ייעודיים כולל מערכת לניהול הלידים באופן יעיל במיוחד כך שאף לקוח פוטנציאלי לא יתפספס, ובנוסף נחסוך לכם גם את הצורך לבצע הזנת תוכן לאתר (פעולה שבלעדיה גם אתרים יפים ומרשימים מדשדשים בתוצאות החיפושים בגוגל ולא ממצים את הפוטנציאל של אתר דינאמי ובעל ערך של ממש לגולשים).
יתרונות הסנכרון של ניהול אתר אינטרנט על-ידי חברה מקצועית
ניהול אתר אינטרנט הוא כאמור משימה מורכבת שיש להקדיש לה זמן רב. בין השאר יש לגבש אסטרטגיית תוכן, ליצור תכנים שיגרמו לגולשים לרצות לעשות אתכם עסקים ובמקביל ירשימו גם את מנועי החיפוש (שמשנים את המדיניות לעתים תכופות, ועל כן התאמת תכנים ל-SEO מחייבת בקיאות) וגם הזנת תוכן לאתר אינטרנט היא פעולה שעלולה להידחות שוב ושוב עקב חוסר בזמן, משאב שבמרבית העסקים אף פעם לא קיים בכמות הרצויה כך שאפשר יהיה להספיק את כל מה שחשוב לבצע.
יתרון חשוב נוסף של מעטפת שיווקית 360 על פני ניהול אתרים באופן עצמאי, מעבר לחיסכון בזמן, הוא הסנכרון. לכמעט כל עסק בימינו ישנם מספר נכסים דיגיטליים והמעטפת השיווקית הכוללת מאפשרת ליצור ביניהם סינרגיה עוצמתית, וכך להעביר כל מסר שיווקי שתרצו באופן אפקטיבי הרבה יותר בהשוואה לפעילות באפיק בודד או בערוצי תוכן נפרדים.
מחקר והכנה ליצירת אסטרטגיה שיווקית מותאמת אישית לעסק שלכם
הכלל של חז"ל "סוף מעשה במחשבה תחילה" נכון במיוחד עבור ניהול אתר אינטרנט. עוד לפני התפעול השוטף – כתיבת תכנים, הזנת תכנים, ניתוח התנועה לאתר, המלצות לשיפור, השבחת תוכן האתר ופעולות נוספות שנשענות על ידע עדכני וניסיון רחב היקף – חשוב מאוד לבצע מחקר מעמיק.
על סמך המידע שנאסף במסגרת המחקר והמסקנות שנובעות ממנו ניתן ליצור אסטרטגיה שיווקית אופטימלית. בין השאר נבצע עבורכם מחקר מתחרים כדי להעניק לכם יתרון משמעותי על פניהם, מחקר מילות מפתח שמהווה בסיס איתן לגיבוש מבנה אתר אידיאלי ובשלב הבא לכתיבת מאמרים ותכנים שיבטיחו דירוג גבוה בתוצאות החיפושים הרלוונטיים, ופעולות נוספות במטרה להבין מה מחפשים הלקוחות הפוטנציאליים שלכם וכך לדעת איזה תוכן ליצור עבורם. כמו כן מוקדשת בשלב זה תשומת לב מלאה לנושאים טכניים כגון היררכיית האתר, מהירות טעינת האתר, בחירת תוספים לאתר שישביחו את חוויית המשתמש ועוד.
מה כולל הניהול השוטף של האתר ואיך הוא משפר את ביצועי העסק?
ניהול שוטף של אתרי אינטרנט במסגרת שירות ה-360 מעלות כולל הוספת תוכן לאתרים בתדירות הרצויה, שיווק העסק בכל האפיקים הנבחרים וקידום האתר, בין השאר באמצעות נוכחות חכמה ברשתות חברתיות ופרסומים בערוצי תוכן רלוונטיים. הניהול השוטף נשען על ניתוח האתר באופן קבוע ועל תשומת לב לכל פרט ופרט, כשלמשל העלאת תמונות לאתר מתבצעת מתוך מחשבה גם על יצירת חוויית משתמש מיטבית, גם על הלימה בין הפן הוויזואלי לתוכן וגם על השפעת כל תמונה על מהירות טעינת האתר, הן בדסקטופים והן בסמארטפונים.
כתיבת תכנים לאתרים במסגרת הניהול השוטף כוללת הן תוכן שיווקי (באתר עצמו, בדפי נחיתה ייעודיים ובמקומות נוספים במרחב הדיגיטלי על פי הצורך) והן תוכן מקצועי שממתג את העסק כמקור סמכות בתחום הפעילות וככזה שמספק ערך אמיתי לגולשים כך שכדאי להכיר אותו ולעקוב אחריו.
למה גם לכם כדאי להשקיע בשירות 360 מעלות?
ניהול אתר אינטרנט הוא פול טיים ג'וב, ובנוסף הוא מחייב שליטה בשלל מיומנויות ובהן סוגים שונים של כתיבת תוכן לאתרים כולל כתיבה שיווקית, SEO, ניטור פעילות גולשים, ניהול לידים ועוד. שירות 360 מעלות של A2Z מוריד מכם את כל הלחץ המיותר, חוסך לכם זמן יקר, מבטיח לכם אתר שמשתבח באופן קבוע ושיווק אפקטיבי – כך שהוא מהווה השקעה משתלמת במיוחד. הצוות המנוסה של A2Z מקפיד על שקיפות מלאה ונמצא אתכם לאורך כל הדרך – אנחנו נדאג לאתר, ואתם תוכלו להתמקד במה שאתם טובים בו באמת, להשתכלל בתחום הפעילות שלכם ואפילו לגלות שבמקום לכתוב תכנים לאתר אתם נהנים מזמן פנוי עם המשפחה והחברים.