העידן הטכנולוגי מביא עימו פתרונות נהדרים לייעול עסקים על בסיס יומי. יחד עם זאת הכלים הללו לעיתים גורמים לנו לנהוג באדישות מסוימת ולפעול על אוטומט. האדישות הזו מונעת מאיתנו לשפר את תפקוד העסק ולהביא אותו לכדי צמיחה אמיתית. אם כן, כיצד תוכלו להשתחרר מהרגלי "הטייס האוטומטי"? כל הפרטים במאמר שלפניכם.

מהו אימון אישי ועסקי?


התפתחות אישית והתפתחות מקצועית הולכות יד ביד. כדי להצליח בהגשמת חלומות בכל מישורי החיים עלינו ללמוד כיצד לנהל את רגשותינו ומחשבותינו בצורה יעילה. אימון אישי ועסקי נועדו לסייע בהבנת המחסומים הרגשיים והמחשבתיים המונעים מכם להגשים את חלומותיכם. לעיתים המעבר לפעולות אוטומטיות נובעות מתוך פחד מכישלון. באמצעות האימון תרכשו כלים אמיתיים שישחררו אתכם מהפחד.

כיצד אימון אישי ועסקי מסייע בהשגת מטרות?


האימון האישי והעסקי ילמדו אתכם איך לשנות הרגלים מעכבים. כדי להשיג את המטרות יש להבין קודם כל מהן ולהגדיר אותן בצורה ברורה. רק כך תבינו מה למעשה חוסם אתכם מלהגיע ליעד. האימון יקנה לכם כלים פרקטיים לחדש את האמונה בעצמכם ולעשות את הדברים מתוך הנאה והגשמה עצמית. האימון איננו דוחף אתכם לחטט בעבר, הוא מלמד אתכם כיצד לנוע קדימה, להשתחרר מדפוסים מעכבים ולחיות את החיים בסיפוק ואופטימיות במישור האישי והעסקי כאחד. דוגמאות להצבת יעדים בעבודה הן בניית תהליך שיווקי המסייע להגדלת ההכנסות, להכיר כלים טכנולוגיים שיסייעו להתנהלות שוטפת בעסק ומדידה חכמה של התהליכים בעסק.

העצמה בכל תחומי החיים – ארגז כלים להתפתחות אישית


כדי להבטיח פיתוח עסקי יש להתפתח ברמה האישית. באמצעות בנייה של ארגז כלים עשיר, ניתן להשיג את כל החלומות שבוערים בתוכם. ארגז הכלים הזה יאפשר לכם להתמודד עם כל מה שיקרה בדרככם וליצור הזדמנות מכל מכשול. ניהול הרגשות בצורה אפקטיבית תסייע לכם לבנות "אני מאמין" יציב ואיתן, ולהתפקס על הצמיחה האישית והעסקית ללא עכבות. למעשה לא צריך להדחיק רגשות כדי להצליח לתפקד בצורה יעילה, ניתן לרתום אותם לצרכים ולשאיפות שלכם כמעט כמו מנוע המזניק אתכם לעבר עתיד מזהיר. כך תוכלו ליצור עסק משלכם באמצעותו תגלו כוחות שכלל לא ידעתם שטמונים בכם. המנהיג שבכם יתגלה בזכות הכלים העוצמתיים הללו.

מיהו יקיר תורג'מן?


כדי להקנות את ארגז הכלים הנפלא לכל מי שחפץ לשגשג בחייו ולחיות באושר, יצר יקיר תורג'מן את הקורס "בוחרים בטוב". את הקורס הוא הקים מתוך ניסיון אישי וידע שאותו רכש במהלך השנים, תוך לימודי העסקים והכלכלה במרכז הבינתחומי ובמסגרת הכשרתו כיועץ עסקי בתאגיד בין־לאומי לייעוץ. את הידע הזה משלב תורג'מן עם שיטת ה-NLP, המתמקדת בזיהוי דפוסי חשיבה מגבילים ורכישת מיומנויות חדשות כדי לשנות את הדפוסים הללו. הקורס ילווה אתכם צעד אחר צעד לעבר הגשמת החזון העסקי שלכם ושגשוג בפן האישי גם כן.

רוצים לשמוע עוד? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!