מופתעים לגלות כל פעם מחדש את המתחרים בקמפיין פרסום אפקטיבי שמגיע לקהלי היעד ואפילו מתנוסס על גבי כל אתר חדשות שבו אתם מבקרים? התהליך הזה לא מתרחב במקרה. המתחרים שלכם התחילו להשתמש בעקרונות של אוטומציה בעסק, ואם אתם לא תתעוררו מספיק מהר, הם יעקפו אתכם בסיבוב.

איך מייעלים את הקמפיינים שלכם?


הקמפיין המקוון שלכם צריך להתבסס על נתונים אמיתיים ולא רק אינטואיציה. פרסום חכם ויעיל מבוסס על מדידה של תוצאות הקמפיין בזמן אמת, בחינה של דפוסי הרכישה של לקוחותיכם, דיווח מידי על כל פעולה שמתבצעת ואופטימיזציה של התהליך. לאחר מכן, פעולות אוטומטיות נוספות יכולות לסייע לשמר את הלקוחות שקיבצתם, ולהחזיר אותם לאתר שלכם שוב ושוב לרכוש מוצרים ושירותים נוספים.

אצלנו, בחברת A-2-Z, אנו יודעים שאין קמפיין אחד שמותאם לכולם. לכן, כל אחד מהלקוחות שלנו מקבל מערכת אישית לניטור הקמפיין וזיהוי דפוסי הלקוח המיוחדים לעסק שלו. השקענו ביצירת סיסטם חכם וכן בניית דאשבורד שבו ניתן לראות את כל הנתונים בצורה גרפית ולקבל החלטות בזמן אמת. כל הסכם שירות עמנו או SLA כולל את המערכת הזו.

חסכו זמן וכסף


כאשר משתמשים ביתרונות של מערכת לניהול שיווק אוטומטי מתחילים לחסוך זמן ומשאבים. כל הפעולות שהיו מתבצעות על ידי עובדי החברה עוברות למערכת אוטומטית, ואתם יכולים לראות את התוצאות כבר בשבועות הראשונים. רבים מהלקוחות שלנו מדווחים על שיפור המרה של כל אחת מהמודעות שלהם, ודפי הנחיתה מתחילים להראות תוצאות.

איננו מסתפקים רק בדף אחד. אנו מבצעים לכל המודעות A/B Testing. תהליך זה בוחן אילו מודעות ודפי נחיתה מצליחים לייצר את כמות ההמרות הגדולה ביותר, ואילו דפים אינם מובילים לתוצאות משביעות רצון. בשלב הבא, אנו ממקדים את עיקר תקציב הפרסום באפיקים ובכלים האפקטיביים ביותר ומגדילים את המכירות של העסק. מי שלא עובד היום עם Marketing automation מבזבז סכום עתק על אפיקי פרסום לא יעילים בעוד המתחרים המשתמשים בטכנולוגיות חכמות נוסקים מעלה.

צרו עמנו קשר עוד היום, וגלו איך גם העסק שלכם יכול להתחיל לעבוד בצורה חכמה יותר בעזרת כל הכלים האוטומטיים המעודכנים ביותר בשוק.

רוצים לשמוע עוד? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!