הסתקרנתם והגעתם למאמר הזה. אך, האם חשבתם פעם מה גורם לכם ללחוץ דווקא על קישור אחד ברשת ולא על קישור אחר? האם הבחנתם שהדפים ברשת מתאימים את עצמם לתחומי העניין שלכם? זה לא קורה במקרה. מסתבר שהיום הטכנולוגיה החכמה לזיהוי העדפות הלקוח כבר נמצאת כמעט בכל אתר שגילה את נפלאות האוטומציה.

עכשיו, גם אתם יכולים למנף זאת לעסק שלכם באמצעות גיוס לקוחות חכם ואוטומטי, המאפשר לכם להתפנות לפעילות העסקית השוטפת בתחום שלכם.


מרקטינג אוטומיישן – איך זה עובד?

איך מובילים את הלקוח אליכם?


האינטרנט הוא כמו מבוך שבו ניתן להגיע מקישור לקישור למוצרים והשירותים הרלוונטיים. אם אתם מתכננים מראש מסע לקוח, תוכלו ליצור באופן אוטומטי תהליך שיעניק לו חווית לקוח מושלמת, ויסייע לו להתחבר עם המותג. תהליך שיווק מדוייק כולל תכנון קפדני של כל שלב. החל מהרגע שבו הלקוח רואה את הפרסום שלכם לראשונה, דרך קריאה של המאמרים באתר או דף הנחיתה, קבלת מידע נוסף והשארת פרטים. כל התהליכים הללו ניתנים ליצירה והתאמה אישית באופן אוטומטי.


איך מוסיפים אוטומציה לתוכן?


בניגוד לשיווק הקונבנציונלי שבו אדם מבצע את כל הפעולות, שיווק אוטומטי מבוסס על ניתוח מקדים של העדפות הלקוח בהתאם לפעולות שביצע באתר. למשל, אם הוא מתעניין בכלי עבודה, מזון לחתולים או אופנה, אתם יכולים להציג לפניו תוכן מותאם אישית שיסקרן וירתק אותו. לאחר מכן, תוכלו להפוך את כל תהליך ההתקשרות עמכם עד הרכישה ושימור הלקוחות באופן אוטומטי. אצלנו בחברת A-2-Z  אנו מלווים חברות בכל גודל ביצירת שיווק באמצעות תוכן באמצעות כלים אוטומטיים מתקדמים.


בניית משפך חכם


כיום, לא מספיק רק לבנות משפך שיווקי. יש לתכננו באופן חכם, כך שכל לקוח ירגיש שהשירות המוצע מתאים לו ככפפה ליד. באמצעות הכלים והניסיון שלנו, תוכלו לתכנן פרויקט שיווק אישי שכולל מערכת ניטור ואופטימיזציה לניצול מטבי של תקציב הפרסום. לא בכדי חברות רבות מגלות היום כי לאחר שהטמיעו Marketing automation בחברה, הן הצליחו לקצץ את עלויות השיווק, הפרסום והמכירות באופן משמעותי. כעת מגיע תורכם להתחיל לבלוט ברשת.

רוצים לשמוע עוד? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!