רוצים להתחיל פרויקט של מארקטינג אופריישן אבל לא יודעים איך למצוא את החברה המתאימה ביותר לביצוע הפרויקט? אספנו עבורכם כמה תכונות שאסור לוותר עליהן.

איש שיווק או אדם טכני?


פעמים רבות אנו נוטים להתפשר על תכונה אחת. מחפשים את האיש הטכני שאין לו שמץ של ידע בשיווק או מתפשרים על חברה המתמחה בשיווק ואסטרטגיה, אך ללא הבנה טכנית הדרושה לביצוע הפעולות המתאימות. כך, הקמפיינים לא זוכים לניהול מקצועי ויעיל.

לכן, לפני שבוחרים מערכת נכונה, חשוב למצוא את החברה הנכונה, כזו שמסוגלת להקצות לכל לקוח הן איש שיווק מומחה בתחומו והן את המומחה הטכני.

יכולת חיבור ל- CRM


מערכת האוטומציה שלכם מסוגלת לשלוח אי־מיילים ולבחון קמפיינים, אך אינה מתממשקת עם מערכת CRM שבה תוכלו לתעד את כל השיחות? אתם מפסידים חלק מהותי בשיווק. חיבור ל-crm מאפשר לבנות צוות מנצח ולבחון את הביצועים שלו בזמן אמת. הנתונים הנשמרים במערכת זו שווים זהב ויהיו הבסיס לשיווק המותג שלכם במשך שנים. לא ניתן לבצע ניהול פעילות מקצועי  ללא מערכת כזו.

לכן, בחרו בחברה המסוגלת להציע אוטומציה עם התממשקות לתוכנה זו ויכולת הפקת דו"חות מתקדמת.

בחרו חברה עם וותק וניסיון


כאשר בוחרים חברה לשיווק אוטומטי חשוב לבחור חברה עם ותק וניסיון, המציעה מגוון רחב של שירותי אוטומציה עם מנהל לקוח אישי לכל לקוח. חברה זו תוכל ללוות אתכם בכל אחד משלבי מסע הלקוח, לתכנן את משפך המכירות ולהפעילו בצורה אוטומטית.

הכל במקום אחד


חברת A-2-Z מציעה לכם שני עשורים של התמחות במערכות אוטומציה לשיווק מקוון, ומפעילה חמש מחלקות שונות כדי להעניק את כל סל השירותים לביצועים הטובים ביותר של כל קמפיין. כאשר מנהלים הכל במקום אחד אינכם צריכים להתנהל מול מספר ספקים שונים ולסבול מ"טלפון שבור" ביניהם. איש אסטרטגיה מנוסה יסייע לכם להתחיל ליצור את האוטומציה המושלמת לכל תהליך בחברה.

לסיכום, לפני שאתם בוחרים חברת ניהול אוטומציה, אל תתפשרו על סל השירותים המוצע, וותק החברה והיכולת שלה לממשק את המערכת עם התוכנות הקיימות בעסק. צרו עמנו קשר וגלו כיצד אנו יכולים לייעל את העסק שלכם באמצעות טכנולוגיה חדשנית.

רוצים לשמוע עוד? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!