באמצעות מיפוי נכון של תהליכי הרכישה שעוברים הגולשים באתר, ניתן לבצע שיווק מותאם ואישי שיגדיל את הסיכוי להמרה או רכישה באמצעות טריגר. מהו טריגר? וכיצד הוא בא לידי ביטוי בשיווק אוטומטי? כנסו וגלו!
יש 3 דברים שעוזרים לייצר עסקאות: תוכן, הצעה ותזמון. אם אני יודע מה הלקוח שלי מחפש, אני יודע לתת לו את התוכן הנכון בזמן הנכון…. רוצים לדעת עוד? היכנסו לסרטון הבא ותגלו איך למנף אוטומציה שיווקית לביצוע עסקאות!
רובנו כבר שמענו לפחות פעם אחת, אם לא יותר, את את המונח Marketing Automation, אבל לא תמיד הבנו מה זה או לאן אפשר להגיע עם זה, ולמה זה בעצם חובה בכל עסק. בסרטון זה תמצאו את כל התשובות לכל השאלות!