בעולם שבו התחרות על תשומת לב הגולשים גדולה מתמיד, בעלי עסקים שואלים את עצמם באיזו פלטפורמת פרסום עדיף להשתמש – טאבולה או אאוטבריין? שתי הפלטפורמות מציעות הזדמנות להגיע לקהלים רחבים באמצעות פרסום תוכן במתכונת כתבות מומלצות, אך לכל אחת מהן יתרונות ייחודיים שכדאי להכיר.
תוכן ממומן (או Native Advertising) זה שיטת פרסום שמאפשרת לשלב כתבות, מדריכים ותכנים שיווקיים בתוך אתרי תוכן גדולים, בה הגולשים חווים אותם כחלק טבעי מהקריאה. הדבר נובע מכך שהמודעות נראות כהמלצות אמינות יותר מאשר באנרים "מסורתיים", ולכן הן זוכות לאחוזי מעורבות גבוהים במיוחד.


פלטפורמת טאבולה נחשבת לבחירה מצוינת עבור מי שרוצה להגיע לקהל רחב מאוד, בעיקר דרך אתרי חדשות מובילים בישראל ובעולם. בין היתרונות המרכזיים:
עסקים שרוצים לבצע פרסום בטאבולה נהנים מחשיפה עצומה ופוטנציאל טראפיק אדיר.


גם אאוטבריין היא פלטפורמת פרסום עוצמתית, שמתמקדת ביצירת חוויית משתמש מותאמת אישית. היתרונות שלה כוללים:
היתרון הגדול של אאוטבריין וטאבולה יחד, הוא היכולת לבחור את המערכת שהכי מתאימה ליעדים שלך, בין אם מדובר בגידול במכירות, תנועה לאתר או חיזוק המותג.


שלבו מערוצי שיווק נוספים כמו SEO או קידום ממומן ברשתות החברתיות.
כדי להבין מה מתאים לעסק שלך, חשוב להשוות:
חשיפה וטראפיק – אאוטבריין וטאבולה מאפשרות חשיפה עצומה, אבל יש הבדל באיכות הקהל. טאבולה לרוב מתאימה לקהל המוני יותר, בעוד שאאוטבריין לטרגוט מדויק יותר.
השאלה אאוטבריין או טאבולה לא חייבת להיות דילמה מתישה. עם הליווי המקצועי של A2Z, נוכל לנתח את הצרכים שלכם, לבחור את הפלטפורמה הנכונה, ולבנות עבורכם אסטרטגיית פרסום ממוקדת שתניב מקסימום תוצאות.
רוצים לדעת עוד?
השאירו פרטים ונחזור אליכם.